Majkl: EMtest to umoznuje, problem je v ludoch. Nema to kto pravidelne kontrolovat. Ale na podnet nie je problem. Kazdy spoj.
Na starosti to maju rovnaki ludia co tvorbu CP a milion inych veci. Plus je nejaka kontrola v terene. Cize hrozba nad vodicmi visi.
Peter: nik netvrdi ze bystrica je najhorsia. Lenze ma potencial byt najlepsia, takze naroky mame vacsie. Ani nehovoriac o vozoch. Tam je kvalita aj priamo meratelna. Mne vychadza priemerny vek autobusov 8 rokov odhadom. Rad by som poznal aj oficialne cisla.
Na starosti to maju rovnaki ludia co tvorbu CP a milion inych veci. Plus je nejaka kontrola v terene. Cize hrozba nad vodicmi visi.
Peter: nik netvrdi ze bystrica je najhorsia. Lenze ma potencial byt najlepsia, takze naroky mame vacsie. Ani nehovoriac o vozoch. Tam je kvalita aj priamo meratelna. Mne vychadza priemerny vek autobusov 8 rokov odhadom. Rad by som poznal aj oficialne cisla.
Mam pre vas par postrehov :
Bodaj by ich niekto vypalil !!!

Majkl
Ad metro v BA - to budú fakt skôr trolejbusy v Sásovej, lebo metro v BA nebude nikdy. Mesto a DPB sa zhodli na variante rýchlodrážnej električky, ktorá (možno) pôjde v centre mesta pod zemou. Stavba 1. vetvy do Petržalky je dokonca na prvom mieste v investičných prioritách mesta na roky 2004 a vyššie.
Ad hlučnosť trolejbusov - rád by som upozornil, že trolejbus sám o sebe nie je hlučný (samotná výzbroj je naopak veľmi tichá). Hluk v bystrických trolejbusoch spôsobujú hnacie nápravy RÁBA (2. a 3. v 15Tr-kách). V niektorých mestách (Žilina, Košice, BA) dopravné podniky vlastnia trolejbusy s nápravami HN, ktoré sú mimoriadne tiché, ale údajne aj nehospodárne (spotrebujú veľa oleja). Do novších trolejbusov Škoda (TrM) sú montované nové, tichšie nápravy RÁBA ( #1528, 1529 v BB).
Ad zmena linky 56 - keď budem mať podklady (CP na sadbb.sk), tak to opravím.