Reply on: Kami #2104:
Privatizáci a BBDS môže priniesť na 95% len zhoršenie. Sa pozri ako jazdia sprivatizované ex-ČSAD v Česku. Strqach a hrôze. Pre zlepšenie je potrebné založiť DPBB a.s. v 100% vlastníctve mesta a HLAVNE do MHD aj dať nejaké rozumné peniaze.I.

a kvôli tomu stavať vedenie?!
Bodaj by ich niekto vypalil !!!
Vladimír
L53 pre Mládežnícku nehrá takmer žiadnu rolu. Atraktívnejšia je tu L24 - s tou predsa trolejbusová trať neurobí nič, prípadne sa táto linka zruší a obyvatelia Fončordy i Sásovej budú len a len škodovať.
Re #2105 Kami: Poslednou rekonštrukciou bola obnova trate na Levočskej ulici. Trať bola kompletne znesená, všetky stožiare vymenené, zavesené nové dvojstopé vedenie, nové napájanie + kompletná reko križovatky typu "T" Levočská - Clementisova - Obrancov mieru (všetky výhybky a kríže Elektroline) + čiastočná reko križovatky typu "+" Levočská - Sabinovská - Hlavná - Duklianska (všetky rozjazdové výhybky Elektroline) + celková obnova kríženia trolejbus /vlak (kríž Elektroline). Podľa podnikového časopisu DPMP sa preinvestovalo na tejto stavbe 22,8 mil. Sk. Dĺžka rekonštruovaného úseku je cca 900 m.