Reply on: Mik 24 #20894:
Jéj tento názor poznám aj od vodičov z iných miest. Najlepšie by bolo ani nie nezastavovať na žiadnej zastávke (chudák vodič musí sledovať že kde kto chce a nebodaj ešte koľko ľudí a ako dlho nastúpiť a vystúpiť... ? ), ale úplne ideálne by bolo keby sa len tak prevážali z konečnej na konečnú v čase odchodov ako služobná jazda a aby za celý čas nevozili nikoho. Žiadni cestujúci = žiadne problémy. Ale títo vodiči keď to potom pochopia, idú robiť na kamióny. ?
draxter
Iné mestá porovnateľnej veľkosti: ZA,TN,NR,PO,MT - nikde to nie je tak, ako navrhuješ... Ak by sa zaviedli časové lístky, nie je o čom, ale dovtedy ťažko. Veď uvidíme, čo vymyslia, lebo potom ti poviem iné: oveľa viac ako nabitie karty zdrží, ak by som si pýtal polovičný lístok a platil povedzme 500,- Sk bankovkou. A ak by bolo za sebou 10 takýchto ľudí /to je sci-fi/ a 10 čo nabíjajú za 100,- /tiež sci-fi/, tak určite to nabíjanie nebude dlhšie. Čiže argument zrušiť nabíjanie kvoli meškaniu neprijímam. Potom zmeniť celý systém. Lebo to čo bolo za SADBB bolo ešte horšie: nástup 1 dvermi a dobíjanie mimo busu.