Reply on: Kami #20859:
No tak mi vysvetli ako to zdržuje toho usmievajúceho vodiča napríklad v 26 ??/sa mi zdá, že z tejto oblasti mám net len ja../ , že pravidelne má predčastné odchody ..ak pošlem cestujúcich do predpredaja tak mám chodiť na zastávku už 10 minút vopred ??..inak ten šikovný zostavovateľ CP z bývalej MHD sediaci v teplúčku mesta by sem tu nemohol skontrolovať tie časy ??..inak vraj je tam vraj ozi klídek tak čo sa bude mykať..leda žeby si ho dáky dopravný orgán všimol.. ? sa bojím rúbať vyššie..som taká nesmelá...
Vladimír
a) autousy ako pojazdné zákaznícke centrum ("dobrý deň, prosím jeden celý a jeden polovičný, potom ešte dobiť túto kartu a priložte aj zo dva cestovné poriadky, a ozaj budete mať vydať z päťstovky?, nie?, pohľadám drobné, moment...")
b) autobusy prednostne na účel prepravy osôb (nastúpiť, vystúpiť, ideme!)
Pokiaľ si občania vyberú model a) je to ich demokratické právo na názor, no potom jednoducho budú musieť akceptovať 5-10min. meškania spojov ako samozrejmú súčasť dopravy a pútavé noviny a časopisy ako povinnú výbavu na dlhé cesty.
P.S.: Ozaj, to je ono! Noviny a časopisy by mohli ešte vodiči predávať! Na jednej zastávke si kúpim časopis a na druhej mi už päťminútové vystávanie nebude vadiť. Roky tu diskutujete o zlepšovaní MHD a že toto ešte nikoho nenapadlo... ?