Reply on: Kami #20859:
No tak mi vysvetli ako to zdržuje toho usmievajúceho vodiča napríklad v 26 ??/sa mi zdá, že z tejto oblasti mám net len ja../ , že pravidelne má predčastné odchody ..ak pošlem cestujúcich do predpredaja tak mám chodiť na zastávku už 10 minút vopred ??..inak ten šikovný zostavovateľ CP z bývalej MHD sediaci v teplúčku mesta by sem tu nemohol skontrolovať tie časy ??..inak vraj je tam vraj ozi klídek tak čo sa bude mykať..leda žeby si ho dáky dopravný orgán všimol.. ? sa bojím rúbať vyššie..som taká nesmelá...
Kami
1. co najrychlejsie odbavenie cestujicich
2. co najlepsi a najjednoduhsi sposob predaja listok (dobijanie, predpredaj, u vodica ...)
nemusia byt uplne protichodne.
Pravda je taka, ze prevazujuce kupovanie CL u vodica je, spolu s dobijanim kreditu, velmi zdrzujuce a vyvolava nerovnomernosti v jazdnej dobe.
Na druhej strane cestujucim nemusi robit dobre cakanie v dlhych radoch v obmedzenom pocte obchodnych miest s obmedzenou prevadzkovou dobou (len tak na okraj, v dopravnej kancelarii ZVHD sa necaka??). Jednorazove CL je mozne predavat u zmluvnych predajcov - ma to svoje vyhody aj nevyhody. Vieme. Pouzivatelov BCK vsak nemusi vybavovat len usmievava teta. Uz za cias BBDS bol v plane automat. Co robi automat? Ukaze ti co mas na karte, spapa mince aj bankovky, doplni ti kredit, preda hoci aj rocny listok. A dostanes sa k nemu aj vecer, ci cez vikend (ak by bol na dobrom mieste, tak aj non-stop).
Takze sa pytam. Ublizilo by ludom, kedy ich miesto usmievaveho vodica odbavil automat? Vodic sa bude usmievat aj tak, stale ho mozno aj pozdravit, aj mu dat nejaky trinkgeld.