Reply on: Schuhu #20796:
no asi si ich nemal celkom pod palcom. Samozrejme že sieť je spoľahlivá, ale v histórií sa stali udalosti ktoré odstavili trolejbusy aj na viac ako hodinu, hlavne ak sa roztrhli drôty na ceste popri Hrone. Písal som o tom v #20582. V preto si stále myslím, že dáky aspoň ten jeden bus by nebolo odveci mať prichystaný (napr. ten 039BM - to je ale skôr utópia, alebo 033BM - tá bola najlepšia). Lebo keď sa roztrhnú drôty pri Hrone, tak čo? Jednoducho nebudú trolejbusy a tým pádom aj spojenie na celú Fončordu a Radvaň hodinu premávať? Nikdy nevieš čo sa môže stať - ako napr. ten prevrátený bager #20582) - čo by sa robilo v prípade, že by DPM BB nemal vôbec žiadny bus na zálohe?Zdôrazňujem že týmto nenahrávam SAD ZV, len som toho názoru, že aspoň jeden bus by mal byť prichystaný v prípade neočakávanej udalosti.
Re #20797 JJ: to, že trolejbus nevyšiel hore k Úsvitu sa predsa len raz stalo. Konkrétne v druhej polovici novembra 1999 (presný dátum mám doma), keď ráno napadol sneh, zamrzol a mesto ešte nemalo posypový materiál na zimu. Vtedy ráno premávala iba L2, za jedno doobeda bolo nabúraných (takto z hlavy neviem presne) cca 5 Ikarusov, asi 7 B 732 a 3 trolejbusy. V kopci k Úsvitu vtedy ostali stáť 1002, 1518 a ešte jeden T-bus ktoré to hore nevyšli, ďalšie to potom odparkovali dole na križovatke a ani neskúšali.
Re #20793 JJ: pikoška na záver: ohľadom dojdenia nafty v buse, aj v BB sa niečo také stalo ešte za čias BBDS - ja si pamätám jeden krát v máji 1997 - na Nám.slobody, L21 (bývalá L21 Uhlisko - Partizánska - Tatranská - Pieninská), voz Karosa B732 č. BC 53-43. Ostala stáť na zastávke v smere na Uhlisko.
S499.1023