Hm nuž istá nemenovaná firmička bude takto prekvapovať cestujúcich a testovať signál..takže program vysielanie nebude povinný..)).toto ťa čaká aj na iných druhoch dopravy..
Dnes rano som skoro odpadol!
To, ze som isiel touto linkou asi 1x, co je v takejto trase rozoberat nejdem Na linke 22, s odchodom 8:08 z Nam. Slobody do Sasovej, klbove vozidlo SAD ZV ZV 317 BI bol na mieste tesne za vodicom-jeho hlavou-
NAMONTOVANY LCD TELEVOZOR!!!
Nesrandujem, myslim to vazne! Sice firmu som neodhalil (nechcel som obcumovat tu telku jak daky debil), no to sumitko vyzeral byt fakt LCD TV (uhlopriecka slabych 37cm) a isla tam TV Markiza. Vodic bol asi trochu mimo, vsak tam ma ist jedine RTV! No nie?! ?
aj ta spusta je v katalogu, len su uz vedene ako vyradene. Potrebujem pozitivnu informaciu, ze su tie vozy vyradene (minimalne ze su dlhodobo odstavene) - najlepsie aj s datumom.
Z právneho hľadiska nie je podstatný dátum na liste (ako si ešte množstvo úradníkov naivne myslí), ale dátum prevzatia žiadosti. Nikde v uvedenom zákone sa neuvádza veta, že by mal byť žiadateľ informovaný bezodkladne po rozhodnutí?
Pre dopravnu situaciu na tom mieste by asi bolo lepsie, keby tam ten kruhak nepostavili, ale len "hodili" semafory pre pesich v priestore terajsieho prechodu pre chodcov z Radvane k Europe. Dovod som tu uz spominal viackrat, potencialne kolizie aut s chodcami podobne ako na tom tzv. "malom kruhaku" pod estakadou.
Ak mám byť optimista, trolejbusy by sme mohli v uliciach vidieť už v priebehu apríla, ak mám byť realista, tak predpokladám od septembra (dôvod - výstavba kruhového objazdu pod KÚ) a pesimista nebudem.
Len neviem, či je DPM BB pripravený na prevádzku trolejbusov na 100%. Naďalej sa javí ako problém dohoda so SAD ZV o jednotnom odbavovaní cestujúcich, predpokladám, že problémy budú aj s návrhom CP (nakoľko SAD ZV chce zachovať dlhé linky) a mnohé komplikácie sa ukážu až po spustení... Lebo mi to pripadá, že sa už čaká len na tú licenciu a nedoriešených otázok je celá kopa.
wizard112
Len neviem, či je DPM BB pripravený na prevádzku trolejbusov na 100%. Naďalej sa javí ako problém dohoda so SAD ZV o jednotnom odbavovaní cestujúcich, predpokladám, že problémy budú aj s návrhom CP (nakoľko SAD ZV chce zachovať dlhé linky) a mnohé komplikácie sa ukážu až po spustení... Lebo mi to pripadá, že sa už čaká len na tú licenciu a nedoriešených otázok je celá kopa.