Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUK #19889:
Tieto spoločnosti sa predsa dohodli na tom, že sa nikdy nedohodnú. ?

Ale teraz vážne. Ak SAD ZV predloží CP taký, aký je tu dnes a DPM BB vypracuje vlastný CP pre trolejbusy a citybusy, mesto potom môže povedať, že uzná CP DPM BB a SAD ZV ho dá prepracovať s tým, aby urobil nápravy s linkami kopírujúcimi trolejbusové?
Reply on: LUK #19890:
Tak napíš, že je to turnus. Ja som myslel že píšeš číslo linky. Tak potom mi prepáč.
Reply on: expresbb #19888:
ja som uviedol číslo turnusu, tak ma láskavo neopravuj, viem čo píšem.
Citát z nr.imhd.sk:
Autor: Vladimír 22.2.2007 20.14 #4735:
"... v tomto smere máme podávať informáciu, že najneskôr od mája budú predplatné cestovné lístky v Nitre zavedené."
_________

Re #19874 Flying: ekológia vždy niečo stojí... Ale ľuďom, čo si nedovidia ani na špičku nosu je to zbytočné vysvetľovať.

Re #19875 Flying: pointa bola v inom, ako v súvise počtu prepravených osôb a premávke trolejbusov.

Re #19879 wizard112: "po vzájomnej dohode SAD ZV a DPM BB"
ty si už videl, aby sa tie dve spoločnosti na niečom dohodli? A okrem toho, nie je dôvod sa na niečom dohodovať. Mesto ako objednávateľ si určí, ktoré linky budú ako premávať a bodka.
Reply on: V.P. #19887:
No tak to dúfam aj ja, že sa bude DPM BB a.s. starať o troliky tak, aby vyzerali reprezentatívne.
Re #19886 drnco85: dávam potom do pozornosti túto inštitúciu. www.rada-rtv.sk . V prípade pochybnosti pre objektívnosť treba tam napísať.
Re #19884 drnco85: „nemas to jedno ci nastupis do autobusu alebo trolejbusu ????“ Nemáš. Trolejbus ťa dokáže odviesť v kopcovitom teréne ako je mesto Banská Bystrica rýchlejšie.
„myslim si ze je rozdiel sa vozit novym vykurenym autobusom ako starou kopou srotu na kolesach pripojenou na spagatoch !!!“ Myslím, že o kúrení v trolejbusoch sa tu už dosť popísalo. Tak len pripomeniem, že trolejbus kúriť dokáže. Tak ako autobus nekúriť. Taktiež sú aj nové trolejbusy. Len to chvíľku potrvá, kým sa nakúpia aj do BB.
„Myslim ze obyvatelia sasovej cestujucich do radvane a foncordy ich aj tak nebudu vyuzivat ,ved na co by prestupovaly ... trolejbusy su drahe riesenie radsej sa mohly postavit za tie peniaze cyklisticke trasy SASOVA-FONCORDA-RADVAN a okolie ... alebo opravit chodniky“ No a ja by som sa pozrel koľko ľudí momentálne využíva prime linky. Nepíšem, že to nie je dobrý nápad. Len ja by som si ho vedel predstaviť v trolejbusovej forme.
„TAKTO MESTO ZBYTOCNE VYHODILO VELKE FINANCNE PROSTRIEDKY NA PREVADZKU“ Samotné prevádzkové náklady na trolejbusy sú omnoho menšie ako na autobusy. Len k týmto nákladom treba pripočítať náklady na udržiavanie dráhy. Čiže z toho vychádza, že trolejbus sa oplatí mať tam, kde je veľká preprava ľudí. Potom sa trolejbusy stávajú lacnejšie ako autobusy.
„!!! a uz ked ma mesto zaujem na prevadzke mhd v meste tak preco si ju nezabezpecuje same ???? ved s prenajatymi trolejbusmy , a autobusmy ktore vlasni by mu kapacitne stacilo na prevazdku mhdbb ???“ Toť otázka pre mesto. Pri súčasných počtoch by to asi ani taký problém nemal byť. Len stačí sa pozrieť ako vyzerajú vozidlá MHD BB a.s. (DPM BB a.s.) (LUK neglb ma za to)
Re #1504 LUK ( dispecerak ) : LUK to je linka 601455. Tak nezavádzaj, keď už tak, tak ex L55.
Reply on: expresbb #19880:
Joj,dal by ... aby si mal pravdu. ? Ale fakt,teším sa že u Vás ožiju tie troliky,lebo keď tade prechádzam na Liptom,tak mi prichádza divné ,že drôty sú bez pohybu-mrtve.Ale ešte niečo.V podstate rok stoja nevyužité trolejbusy na nádvorí vozovne a značne deprimujúco pôsobí predovšetkým na tie neudržiavané vozy-zodratý lak.Dúfam,že Vaša údržba sa preberie a po vzore Prešova,bude troliky pekne udržiavať. ?
regionalna televizia RTV sidli v spolocnosti sad zvolen .... zeby to bol verejny zaujem ??? ❓ alebo reklama pre sad zv zdarma... rtv ma neobjektivne spravy z mhd v meste ... a vzdy nadrzala a nadrza sad zvolen!!!! to je objektivnost !!! ? ❓ ? ? ☠
nevie niekdo co bude s odstavenymi autobusmi na parkovisku pri sad bbds je ich tam asi 15 primestkych,mestkych a autoskola busov .... velmi by ma to zaujimalo ... aj nejake fotky z "ohrady srotov v bb " by so si pozrel ... ? ❓


dakujem za odpoved
neviem co tu stal riesite !!! nemas to jedno ci nastupis do autobusu alebo trolejbusu ???? hlavne nech ta odvezie tam kde chces ... bez prestupov ,rychlo,lacno a hlavne bezpecne !!!
myslim si ze je rozdiel sa vozit novym vykurenym autobusom ako starou kopou srotu na kolesach pripojenou na spagatoch !!!
Myslim ze obyvatelia sasovej cestujucich do radvane a foncordy ich aj tak nebudu vyuzivat ,ved na co by prestupovaly ... trolejbusy su drahe riesenie radsej sa mohly postavit za tie peniaze cyklisticke trasy SASOVA-FONCORDA-RADVAN a okolie ... alebo opravit chodniky .TAKTO MESTO ZBYTOCNE VYHODILO VELKE FINANCNE PROSTRIEDKY NA PREVADZKU !!! a uz ked ma mesto zaujem na prevadzke mhd v meste tak preco si ju nezabezpecuje same ???? ved s prenajatymi trolejbusmy , a autobusmy ktore vlasni by mu kapacitne stacilo na prevazdku mhdbb ❓
Reply on: expresbb #19882:
Máš pravdu. Ale ak SAD ZV navrhne CP nevýhodný pre trolejbusy (čo asi urobí), mesto ho neschváli, dá ho SAD ZV prepracovať (čo bude istý čas trvať), takže nový CP od plánovaného dátumu platiť nezačne a bude sa jazdiť podľa starého CP. Alebo sa mýlim?

"Mesto Banská Bystrica ako správny orgán môže zrušiť linku ak sa linka stala pre mesto nepotrebnou." Budem rád, ak tak v prípade potreby urobí.
Reply on: wizard112 #19881:
Čo môže spraviť SAD ZV proti tomu aby jazdili trolejbusy? Kto je objednávateľom Výkonov vo verejnom záujme? Ak sa pamätám tak mesto Banská Bystrica. A to si určuje kto, kde a ako bude jazdiť. Aj keď si dopravca predkladá cestovný poriadok, ale mesto ho schvaľuje. Mesto Banská Bystrica ako správny orgán môže zrušiť linku ak sa linka stala pre mesto nepotrebnou. Opravte ma ak sa mýlim, ale nechce sa mi hľadať presné znenie.
Reply on: expresbb #19880:
Samozrejme, L21 sa bude musieť skrátiť buď po ŽST alebo Uhlisko, L26 tak isto. Tá L22 by teoreticky mohla ostať, ale spojenie Sásovej zo Zvolenskou by som riešil cez Strieborné nám. (teda uprednostniť L90). Ja sa len obávam, že SAD ZV predloží CP taký, že L2 a L6 nechá v dnešnom rozsahu. A DPM BB si vypracuje vlastný CP pre trolejbusy, ten nebude voňať SAD ZV, nastanú komplikácie a možno sa opäť obnovenie trolejbusov odloží. Lebo teraz je SAD ZV ticho, možno ticho pred búrkou.
Reply on: wizard112 #19879:
Tak ti poviem, že ako to bude s CP možno nevie ani MsU. Ale myslím si, že L21 je úplne zbytočná v úseku, v ktorom by mala ísť v súbehu L2, nakoľko by jazdila celý úsek od Námestia Slobody po Vozovňu s L2. Taktiež L26. Tam by stačilo možno nechať jeden spoj za hodinu v súbehu linky L6. Ale ako to bude v skutočnosti, to sa dozvieme len keď sa spustí trolejka. Ešte jedna rečnícka otázočka. Dá sa dohodnúť so SAD ZV?
Re #19878 V.P.: Ale na to výročie máme naplánovanú dostavbu trolejbusovej siete do Sásovej zo štátnych peňazí. 😛
Re #19877 Flying : Čo tým chcel asi autor povedať?
Zaujíma ma, ako to bude s novým CP pre trolejbusy? Vzniknú dva návrhy na CP (jeden od SAD ZV pre autobusy a druhý od DPM BB pre trolejbusy a citybusy) alebo bude jeden spoločný (po vzájomnej dohode SAD ZV a DPM BB)? Je možné aj taká možnosť, že súčasný CP sa prakticky nezmení (ostanú dlhé linky) a pribudnú trolejbusy na linkách 1 až 9? ❓ ❓ ❓
Reply on: expresbb #19876:
A čo takto počkať na nejaké to výročie SNP,aby obnovu tlolejovej dopravy v Bystrici zaplatil opäť štát z naších daní ,tak ako pri zriadení ?! ?
Reply on: expresbb #19876:
?
Reply on: Flying #19874:
Re #19875 Flying: Skús si pozrieť návrh mestského rozpočtu na tento rok. Síce neviem či ho už aktualizovali, ale na to sa treba sťažovať na MsU. A samozrejme trošku porozmýšľať. A dôjdeš k približnej cene 🙂 . „Mam pocit ze ta trolejka pojde nech to stoji co chce...“ Prečo nemohla ísť doteraz ??? Nebol by stým teraz až taký problém. Skús mať odstavený autobus rok aj dačo a potom ho znova rozbehať. Tiež by ma zaujímalo, prečo obnovenie prevádzky musí ísť z mestskej kasy. Prečo to nemôže(u) zaplatiť zodpovedná(é) osoba(y) za odstavenie a znehodnotenie trolejky.
„Preco by s tym boli take tajnosti?“ Pýtal si sa kompetentných??? Ja ti na túto otázku neviem odpovedať. „: A nemyslim si ze by zavedenim trolejbusov pocet cestujucich nejak dramaticky stupol. '-D“ A ja si nemyslím, že by zavedením trolejbusov počet cestujúcich mal dramaticky klesal, tak ako je to doteraz (napr. L7 L3, píšem tie ktoré vidím najlepšie), práveže počet cestujúcich možno stúpne. 😛
Reply on: expresbb #19873:
A nemyslim si ze by zavedenim trolejbusov pocet cestujucich nejak dramaticky stupol. ?
Reply on: expresbb #19873:
Mame pocit ze je to nechutne drahe. Myslim ze tym pisem aj za tomasa, ak nie nech ma opravi. Mam pocit ze ta trolejka pojde nech to stoji co chce... Preco by s tym boli take tajnosti? Budem len rad ak mi napises iny dovod.
Reply on: tomas1 #19872:
Môžem vedieť, prečo ťa tak irituje cena za prenájom trolejbusov a trolejového vedenia??? Mňa by skôr zaujímali oficiálne čísla o koľko klesol počet cestujúcich v MVD v Banskej Bystrici oproti roku 2005. Ide predsa o to, aby sa čo najviac ľudí prepravovalo verejnou dopravou. Či nie?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.