A čože sa stalo, že si hodil flintu do žita ??..hádam sa tu ozaj neposerieme od strachu...alebo aj tebe strelili do okien ?? ((( ..asi zajtra pošlem link..AMEN !! ?
K tým rozstrieľaným autobusom na Horehroní nemám slov...
Len akosi nedokážem pochopiť, kto môže byť vinníkom???
a) nespokojní cestujúci s novou AS ďaleko od centra, ktorí si zorganizovali akcie
b) konkurenčný dopravca - asi toto je správna odpoveď, ale aký dopravca. Však známe problémy medzi dopravcami sú ďaleko od sféry záujmov na Horehroní. Nechápem, ale čo má s tým spoločné VÚC, to neviem...
mesto má dve možnosti: buď odloží schvaľovanie nového CP pre ZV do vyriešenia otázok koexistencie s trolejbusmi alebo im to schváli a trolejbusy definitívne pochová... Ale potom sa môže začať baliť aj ujo Saktor...
ad #20395 - v BB sú iné praktiky na zneškodňovanie konkurencie... ?
..ja myslím, že utajiť do obdobia, aby sa konečne mohli prejaviť aj tie orgány /!!! to sú orgány/ činné v trestnom konaní..))..a vraj dnes boss lietal nad BB ))) pomoooc !!
Možno si to nečítal, ale už som to tu písala..ako tu všetci robia mrtvych chrobáčikov..vrátene bývalých poslancov mesta..znova musím napísať som optimista a verím, že to skončí zamrežovaním a potom nech dopravu robia tí ktorí jej rozumejú ...lebo vraj žijeme v právnom štáte tak nech ten hrubý trestný zákon nemusím niekomu otrepať o hlavu..
Zaujímalo by ma (a určite nielen mňa), kedy sa zverejní CP platný od 1. 4. 2007? Lebo ja mám také informácie, že súčasný CP platí len do 31. 3. 2007 a to od ľudí kompetentných (neviem, či aj kompletných ?). Alebo sa nezmení nič? Ďalšou témou sú trolejbusy. Sú nejaké nové informácie? Zatiaľ je známe to, že nie je vydaná licencia, takže trolejbusy od 1. apríla jazdiť zrejme nezačnú. Primátor sľub nesplní ani druhý (či tretí?) raz. Ja len neviem, prečo stále hovorí konkrétne dátumy, keď to ovplyvniť veľmi nemôže. ?
Re #20395 mimi: Ja dúfam, že citybusy majú nepriestrelné sklá. ? ? ?
Už to dianie na Banskobystrickej VÚC a okolne bitky a boje dopravcov začínajú naberať rozmery celkom slušnej kauzy, hodnej na zásah nejakých orgánov činných v trestnom konaní a námet do relácie Paľba.
Téma licencie začína byť zaujímavá a poviem rovno aj napínavá /len aby som sa z toho nemusela žalúdočnými špéciami napchávať.../ nedávno som tu písala, že je tu podozrivé ticho ako pred búrkou..sem tu nejaký výkrik do tmy a tak si počkám a viem aj načo..možno si už ozaj niekto všimne , že tu nie je všetko s kostolným riadom..PIT volal na kompetentných..a ja sa pýtam vie tu vôbec niekto kto je kompetentný ??/ alebo kompletný? /..ja tiež neviem , ale ak nato príde tak veru zistím a a aja jááááááááj )) tam celkom hore vraj sedia aj takí čo tomu rozumejú.. ?
Slepo ti závidím..aj ja by som takého vodiča chcela zažiť..a tiež by som chcela zažiť, aby konečne cestovné poriadky boli tam kde majú byť..aby som sa nemusela naučiť celý CP MHD BB ZV naspamäť..nemohol by sa nemenovaný dopravca opýtať bývalých zutekancov ako sa to robí ???, lebo fakt začnem byť znova protivná, alebo použijem zbrane nemenovaného horehronca, ktorý problémy s dopravou rieši jednoducho skalou....??? ..a inak ten ujo čo montoval ten pliašok pod CP na Starohorskej otočke bol trochen šmrncnutý, že ho tak tak lízol na kríž ??
Dnes som konečne zažil vodiča, ktorý vie správne pristavovať do zastávky... Nebudem ho menovať, aby nemal zle, keďže je tu jeden ujo s prevráteným rebríčkom hodnôt... ?
Hribik by mal obyvatelov Riecky(Kralik, Kordik,..) posadit do tych svojich autobusov, priviest ich na BBSK, aby im tam "kompetentni" vysvetlili, preco maju jazdit tak draho, ked by vlastne nemuseli..!?
Vyjadrenie Stanislava Hribika k predmetnemu neudeleniu licencie prevzate z jeho webovej stranky: http://www.hribik.sk/
Citacia:
Prečo nerobíme aj prímestskú dopravu?
Meno Stano Hríbik je v Riečke a okolí dostatočne známe. Obaja, otec a syn, už dlho pôsobíme v oblasti diaľkovej a zájazdovej dopravy. Spočiatku sme prevádzkovali 1 spoj na linke do Bratislavy, neskôr pribudol druhý a od roku 2006 aj tretí. Ako obyvatelia našej malebnej obce Riečka poznáme problémy jej obyvateľov s dopravou. Chceli sme (nielen) pre svojich známych a kamarátov priniesť lacnejšiu a výhodnejšiu dopravu do obce.
Preto som dňa 28.8.2006 požiadal Banskobystrický samosprávny kraj (BBSK) o udelenie dopravnej licencie na prímestskú linku do Riečky. Aby linka nekolidovala s MHD, upravil som na návrh mesta Banská Bystrica cestovný poriadok. Po zapracovaní pripomienok nemal námietky ani dopravca v prímestskej doprave - SAD BBDS Banská Bystrica (SAD BB), ani kompetentný pracovník BBSK.
Vyhovel som všetkým požiadavkám, udelenie licencie pod rôznymi zámienkami odďaloval iba vedúci odboru Ing. Milan Chabada, ktorý na BBSK prišiel z SAD Zvolen. Tento pán nechránil záujmy cestujúcich, ani BBSK, ale svojho bývalého zamestnávateľa. Nechceli sme žiadnu dotáciu, ponúkali sme lacnejšie cestovanie.
Práca pána Chabadu sa prejavila keď, s platnosťou od 8.12.2006, bola rozhodnutím č. 4787/2006/ODS udelená licencia na linku č. 601462 dopravcovi SAD Zvolen. Na základe toho sa mohol pán Chabada preukázať listom SAD Zvolen, že nesúhlasí s udelením licencie. To bol december. Medzitým pán Chabada splnil svoju úlohu a vrátil sa naspäť do SAD Zvolen. Radosť z jeho odchodu však nebola na mieste. Na jeho miesto nastúpil p. Orság, zhodou okolností tiež z SAD Zvolen (prevádzka Žarnovica). Tento, náležite poučený, úplne odmietal komunikovať a vyhováral sa na novelu zákona č. 168/1996 Z.z. o cestnej doprave, ktorá hovorí o súbehu s dotovaným dopravcom a o pláne dopravnej obslužnosti. Nebral do úvahy že žiadosť o udelenie licencie som podal už v roku 2006, teda pred začiatkom účinnosti novely. Rozhodnutie o udelení, alebo zamietnutí licencie však odkladal. Kvôli tejto neistote som prišiel o prímestské autobusy, ktoré som mal zabezpečené na linku.
Až po vyjdení článku v Novom čase dňa 13.3.2007 mi bolo doručené rozhodnutie o zamietnutí žiadosti. Mimochodom, na rozhodnutí je dátum 26.2.2007. Tu je uvedené rozhodnutie, priložil som aj zápisnicu z rokovania dňa 3.10.2006.
Nie je ťažké si domyslieť, prečo je lepšie ak na linke jazdí dotovaný dopravca a pýta si 16 Sk, kým s nami mohli cestujúci jazdiť za 12 Sk, v meste len 10 Sk.
Je dobre, ze uz to nie je len zla BBDS a jej zamestnancami ovladane imhd a nimi podporovany peticny vybor a byvalym zamestnancom BBDS riadeny dopravny podnik mesta, kto torpeduje snahy SAD ZV o kvalitnu dopravu v meste a sirokom okoli, ale ze sa na stranu "rozbijacov" pridava aj Hribik.
BTW co keby o licenciu na niektore primestske linky poziadal DPMBB? Podobne ako v Prahe obsluhuje cast primestskych liniek DPP.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK
ad #20395 - v BB sú iné praktiky na zneškodňovanie konkurencie... ?