Reply on: Flying #20056:
Pozri sa na to takto. Ak sa obnovia trolejbusy, cestujúci na L1, L3, L7, L9 to absolútne nepocítia. A ďalšia vec, mnohí ľudia z Radvane na cestu z/na Nám. slobody naďalej preferujú L2 pred L21+22. Lebo L2 bola nosná a sú na ňu zvyknutý. A čo sa týka L26, zmena trasy je nevyhnutá! A poviem ti, cestovať medzi Tulskou a Tatranskou L26 môže len človek, ktorý nemá čo robiť. Málokto ju využije z Radvane do Sásovej, väčšina nastúpi/vystúpi na Nám. slobody alebo ŽST. Už čakám, kedy začne L26 zachádzať cez Uhlisko a Podlavice. ?
JJ
dlhe linky nie su v samotnej podstate zla vec. Mne na celej skutocnosti prekaza to, ze ich SAD ZV nasekala ucelovo proti trolejbusom a nie v prospech cestujuceho. Ako priklad ti uvediem L26, co musis uznat, ze je to linka bez ladu a skladu a ja osobne by som na nieco take nikdy nevydal ani len licenciu - vyslovene ucelova linka, ktora zdeformovala prepravne prudy v BB - hlavne do sasovej. A preco si myslim, ze ucelove su aj L21+22? - jednoducha odpoved - keby slo o cestujuceho, tak aj L90 premava pocas celeho dna a nielen v spicke, lenze islo len o to ako odstavit trolejbusy a preto bolo treba nasekat len linky cez nabrezie - nebudeme predsa posilnovat linky, kde vacsinu trasy idu mimo troleja. bolo to vyslovene ucelove a inak sa to ani neda nazvat. Co sa tyka, ci ma L21+22 svoje opodstatnenie - do urcitej miery ano, ale spytaj sa vodicov, co robia tie linky, tak ti povedia, ze 90 % ludi vystupi na Nam. slobody - tak ako aj za starych cias. Pre zvysnych 10 % je to fantasticka vec, lenze ako realny dosledok toho, ze tahas linky od vsadial vsade je to, ze mas do sasovej interaval 20 min. v spicke a 30 v sedle, pricom este pred rokom tam bol 8 min v spicke a 17 v sedle - a malo to opodstatnenie - toto opatrenie v konecnom dosledku vyhnalo z MHD viac ludi, ako prilakalo. Za druhe, nemozem sa stotoznit s tym, ze vozim v klbakoch do kremnicky a rakytoviec 2 ludi, pripadne len vzduch - je to nahananie kilometrov, tam kde to absolutne netreba - si vezmi, ze kremnicke poskytujes priblizne rovnaku dopravnu obsluznost ako sasovej od Nam. slobody - to nema hlavu ani patu. za dalsie, myslim, ze sucasnu situaciu nevyriesi uz nic ine, ako mesacnik, a hustejsi interval na linkach (len nie zas do kremnicky).
Taktiez, niekde som tu postrehol, ze si pisal, ze treba dokoncit sasovu a potom spustit trolejbusy - sam vies, ze tak dlho by ikto necakal a TB by v BB uz skoncili nadobro. Flying, tes sa z dobrej veci, ak vsetko vyjde, tak sa podari fantasticka vec - trolejbusy vyjdu znova do ulic a este fantastickejsia by bola, keby podobne nezmysly a zaroven niektore ucelove linky boli zrusene - L22, 26, 33