Zdravim Flying
vidim, ze si sa rozohnil 
dlhe linky nie su v samotnej podstate zla vec. Mne na celej skutocnosti prekaza to, ze ich SAD ZV nasekala ucelovo proti trolejbusom a nie v prospech cestujuceho. Ako priklad ti uvediem L26, co musis uznat, ze je to linka bez ladu a skladu a ja osobne by som na nieco take nikdy nevydal ani len licenciu - vyslovene ucelova linka, ktora zdeformovala prepravne prudy v BB - hlavne do sasovej. A preco si myslim, ze ucelove su aj L21+22? - jednoducha odpoved - keby slo o cestujuceho, tak aj L90 premava pocas celeho dna a nielen v spicke, lenze islo len o to ako odstavit trolejbusy a preto bolo treba nasekat len linky cez nabrezie - nebudeme predsa posilnovat linky, kde vacsinu trasy idu mimo troleja. bolo to vyslovene ucelove a inak sa to ani neda nazvat. Co sa tyka, ci ma L21+22 svoje opodstatnenie - do urcitej miery ano, ale spytaj sa vodicov, co robia tie linky, tak ti povedia, ze 90 % ludi vystupi na Nam. slobody - tak ako aj za starych cias. Pre zvysnych 10 % je to fantasticka vec, lenze ako realny dosledok toho, ze tahas linky od vsadial vsade je to, ze mas do sasovej interaval 20 min. v spicke a 30 v sedle, pricom este pred rokom tam bol 8 min v spicke a 17 v sedle - a malo to opodstatnenie - toto opatrenie v konecnom dosledku vyhnalo z MHD viac ludi, ako prilakalo. Za druhe, nemozem sa stotoznit s tym, ze vozim v klbakoch do kremnicky a rakytoviec 2 ludi, pripadne len vzduch - je to nahananie kilometrov, tam kde to absolutne netreba - si vezmi, ze kremnicke poskytujes priblizne rovnaku dopravnu obsluznost ako sasovej od Nam. slobody - to nema hlavu ani patu. za dalsie, myslim, ze sucasnu situaciu nevyriesi uz nic ine, ako mesacnik, a hustejsi interval na linkach (len nie zas do kremnicky).
Taktiez, niekde som tu postrehol, ze si pisal, ze treba dokoncit sasovu a potom spustit trolejbusy - sam vies, ze tak dlho by ikto necakal a TB by v BB uz skoncili nadobro. Flying, tes sa z dobrej veci, ak vsetko vyjde, tak sa podari fantasticka vec - trolejbusy vyjdu znova do ulic a este fantastickejsia by bola, keby podobne nezmysly a zaroven niektore ucelove linky boli zrusene - L22, 26, 33
vidim, ze si sa rozohnil 
dlhe linky nie su v samotnej podstate zla vec. Mne na celej skutocnosti prekaza to, ze ich SAD ZV nasekala ucelovo proti trolejbusom a nie v prospech cestujuceho. Ako priklad ti uvediem L26, co musis uznat, ze je to linka bez ladu a skladu a ja osobne by som na nieco take nikdy nevydal ani len licenciu - vyslovene ucelova linka, ktora zdeformovala prepravne prudy v BB - hlavne do sasovej. A preco si myslim, ze ucelove su aj L21+22? - jednoducha odpoved - keby slo o cestujuceho, tak aj L90 premava pocas celeho dna a nielen v spicke, lenze islo len o to ako odstavit trolejbusy a preto bolo treba nasekat len linky cez nabrezie - nebudeme predsa posilnovat linky, kde vacsinu trasy idu mimo troleja. bolo to vyslovene ucelove a inak sa to ani neda nazvat. Co sa tyka, ci ma L21+22 svoje opodstatnenie - do urcitej miery ano, ale spytaj sa vodicov, co robia tie linky, tak ti povedia, ze 90 % ludi vystupi na Nam. slobody - tak ako aj za starych cias. Pre zvysnych 10 % je to fantasticka vec, lenze ako realny dosledok toho, ze tahas linky od vsadial vsade je to, ze mas do sasovej interaval 20 min. v spicke a 30 v sedle, pricom este pred rokom tam bol 8 min v spicke a 17 v sedle - a malo to opodstatnenie - toto opatrenie v konecnom dosledku vyhnalo z MHD viac ludi, ako prilakalo. Za druhe, nemozem sa stotoznit s tym, ze vozim v klbakoch do kremnicky a rakytoviec 2 ludi, pripadne len vzduch - je to nahananie kilometrov, tam kde to absolutne netreba - si vezmi, ze kremnicke poskytujes priblizne rovnaku dopravnu obsluznost ako sasovej od Nam. slobody - to nema hlavu ani patu. za dalsie, myslim, ze sucasnu situaciu nevyriesi uz nic ine, ako mesacnik, a hustejsi interval na linkach (len nie zas do kremnicky).
Taktiez, niekde som tu postrehol, ze si pisal, ze treba dokoncit sasovu a potom spustit trolejbusy - sam vies, ze tak dlho by ikto necakal a TB by v BB uz skoncili nadobro. Flying, tes sa z dobrej veci, ak vsetko vyjde, tak sa podari fantasticka vec - trolejbusy vyjdu znova do ulic a este fantastickejsia by bola, keby podobne nezmysly a zaroven niektore ucelove linky boli zrusene - L22, 26, 33
burz
Pokial chcu ludia cestovat napr. z Foncordy na Partizansku a tych ludi je dost na to, aby sa vytvorila priama linka, nenutme ich prestupovat. Samotny prestup moze ludi od cestovania odradit a nie je problem ludi aj takto vyhnat do aut. A dostat potom ludi naspat, ked si zvyknu na iste pohodlie, moze byt potom dost problem. Podla toho, co citam a vidim, tak v BB by sa malo velmi rychlo s dopravou nieco robit.
Bez ohladu na to, ci budu MHD zabezpecovat trolejbusy alebo autobusy, je rozhodne ekologickejsie, ak pocestuje 100 ludi v klbovom autobuse (v este lepsom pripade trolejbuse), ako keby malo tych sto ludi pouzit povedzme 25 aut. Ale pri vsetkych riseniach by sa malo dbat na to, ze doprava sa musi prisposobit ludom a nie naopak. Kym nie su zatrolejovane vsetky hlavne prepravne smery cestujucich, tak dovtedy by v BB, aspon podla mojho nazoru, malo fungovat nieco na sposob niekdajsej zilinskej AVTD.
P.S.: Este raz zopakujem, co som napisal v jednom z mojich predchadzajucich prispevkov trochu davnejsie: Zvolen sa zatial na Bryndziaren, CCC a ani nic podomne NEPREMENOVAL! ?