mne je často na ? z tých tvojich teórií... Ak nevieš poriešiť spomenuté interné záležitosti bez toho, aby to výrazne pocítil cestujúci, tak nemáš v dopravnej firme čo hľadať. ?
Ja som tu 20000-ku uz pred dvomi tyzdnami "sledoval", ze by sme ju ako "gentlemani" mali pustit niektorej z dam, no a dnes to islo v takom rychlom slede, ze som sa neskoro zbadal, a nakoniec som ju trafil ja... Tak sorry, ospravedlnujem sa! ?
Toto bolo od veci ale mas pravdu. co uz Ti mam odpisat. A Ty ako sofer toho busu by si odchadzal z kazdej zastavky uplne ale uplne na sekundu presne. Vsak?
Podľa mňa je lepšie pri dvakrát väčšej hustote spojov a prestupnej tarife prestupovať, než mať priame spojenie v neatraktívnej trase každý nepárny utorok po splne mesiaca.
pokial by sa zachovala 22, 24 a 90, nestacilo by to??? Staci skratit 26 a 21, tym sa da posilnit usek Sasova - mesto. Zvysok nie je problem riesit tarifne - staci chciet.
Ano a to je najvacsi problem. Castokrat sa napr linka musi prisposobit intervalu. Su tu aj bezp. prest, obedy, manipulacie, striedanie vodicov a tak. A ked niekto na tomto fore zacne rozpravat o peknom okruhlom intervale 20/20/60 tak mi je z neho na bliti.
Flying, no ja si rád počkám 15 minút, dnes je prax taká, že prídeš na zastávku 5 minút pred odchodom autobusu a čakáš 30 (večné skúsenosti s L22 vo večerných hodinách)... Tak rád si zažijem tvoj scenár, že ak spoj zmešká, čakáš 15....
Ja som môj návrh CP odovzdal na MsÚ, kde som vyriešil aj priame linky. A ak by mal niekto záujem, nejako by som sa popasoval s konkrétnymi časmi spojov. Ale toto je úloha dopravcu (urobiť CP)! Ja za to platený nie som, robím to preto, lebo ma to baví. ?
Ja zobem jednym prstom a stiham. Nezvysis. Luk spravne napisal ze substrat je lenivy a z toho treba vychadzat. A Ty si dakedy pozrel na hodinky ked ta spoj vylozil pred domom? ale ked mas prestupovat ta pozeras na hodinky kazdych 15 sekund. Je tak?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
wizard112