Ako keby nemohla meškať priama linka... A tie meškajú v špičkách neustále (napr. L26). Ak vynechá spoj na "dlhej" linke, počkáš si 40 minút. No keby boli linky kratšie s hustejším intervalom (napr. 10 min.), vynechal by spoj, čakáš o polovicu menej. Všetko ma svoje výhody a nevýhody.
Re #19975 Flying: Podľa mňa určite. Zrýchlilo by sa odbavovanie, skrátilo by to jazdné doby, čím by sa MHD stala konkurencie schopnejšou. To by malo za následok zvýšeniu počtu cestujúcich. Z tohto odbavovacieho systému má úžitok dopravca, lebo vie presný počet cestujúcich v určitom čase na určitej linke. A v prípade potreby môže rýchlejšie reagovať na potreby cestujúcich. Ale SAD ZV to aj tak nerobí.
Toto mam najradsej... Nejako.. Ako? daj aj ty navrh na CP nech mi zase rozum zastane. Videl som tu vela navrhov ale vsetky su UPLNE NEPOUZITELNE V PRAXI.
Flying, "neboj", coskoro budu priame linky, trolejbusove, ako nosny sytem. Tak ako su v kazdom normalnom meste(napr. Presov), vsak to terajsi pan primator slubil, ze sa potiahne strolejbusova siet do Sasovej, tak preco by sme ich nepostavili, a hlavne, ked to bude z penazi EU. Takze "klidek".. ?
Ano substat je lenivy a ak mu to neuznas tak zacne jazdit autom a Ty mozes ist do p.. A ty mu este zrusis nabijanie kariet v busoch a nechas ho stat v rade pred nejakou priblblou budou... Sa ti na taku dopravu vykaslu.
Tak L26 zmeniť určite (na L26 ŽST/Park. Mičinská - Tatranská a L6 ŽST - Tulská). Ty si sa ešte L26 neviezol? Veď kým prejde od Nám. slobody cez ŽST na Partizánsku by si bol peši aj v Kynceľovej. L22, to môže ostať a L21 zmeniť trasu z Pieninskej na ŽST/Park. Mičinská. A Sládkovičovu spojiť so Sásovou cez Strieborné (nejako to vyriešiť s L90). A problém je vyriešený.
Vy ste tu uz blbci alebo co?? Prestup je najväcsia somarina. Na papieri to bude nadvazovat pekne ale prax.. Jeden bus pomeska a cely vas vysnivany prestup je v haji.. Cakaj na dalsi o 15 min.. nestihas do prace. Cudujem sa ti Luk ty velky dopravca.
Keby sa zvýšila hustota spojov a existovali by časovo predplatné lístky, nebol by to až taký problém. Ale všetko je keby... Čo je podľa teba lepšie: Keď ide dlhá linka v intervale 40 minút (a to hovorím v špičke) alebo keby išlo niečo každých 10 minút s tým, že na Nám. slobody by si prestúpil na spoj, ktorý by šiel každých 15 minút (alebo aj častejšie)??? A dlhá linka ti skôr naberie meškanie a na jej prevádzku je potrebných viac autobusov, no a efekt je potom taký, aký je dnes. V rannej špičke tri spoje za hodinu (L21+22). No a L26 je o tom istom. Absolútne nevhodné spojenie.
Niektori fani z DPMBB tu rozpravaju o uplnom zruseni priamych liniek a navrate k CP z roku 2005. (zhruba). Aby vraj co najviac cestujucich cestovalo trolejmi. Ano vazeni, ano, ale az ked postavite trolejku do Saovej.
wizard112
Re #19975 Flying: Podľa mňa určite. Zrýchlilo by sa odbavovanie, skrátilo by to jazdné doby, čím by sa MHD stala konkurencie schopnejšou. To by malo za následok zvýšeniu počtu cestujúcich. Z tohto odbavovacieho systému má úžitok dopravca, lebo vie presný počet cestujúcich v určitom čase na určitej linke. A v prípade potreby môže rýchlejšie reagovať na potreby cestujúcich. Ale SAD ZV to aj tak nerobí.
Nestíham už odpisovať, uber tempo. ?