Reply on: xdeimosx #19505:
No, musím s tebou súhlasiť..nechcela som súťažiť v počte príspevkov, ale sú veci ktoré som napriek autocenzúre vytresla..no zase ak čítam čo som tu rozpútala vidím, že okem mňa by si tu mali udeliť /už sa vyjadrujem dáko pod vplyvom licencií/ viacerí prispievači fóra domáce väzenie .. žasnem nič viac už nenapíšem dnes..zajtra..pozajtra.."Predstavte si to ticho ,keby ľudia hovorili iba to čo vedia.."
No, ale zase sme sa vďaka fiškálom dozvedeli čo to nové a ZADARA !!
Ale zase prv než odídem....sa chcem aj tak opýtať...Ako to, že si niekto urobí na SAD ZV vodičák za pouhých 6 500,- /po slovensky LEN/ a potom sa za bónus 1 000,- kreditných povozí na dotovaných dopravách SAD ZV ozaj prečítanô na reklamnom letáčiku !!!......TO FAKT ?????????? ..ebém ci !!
?

wizard112
Téma trolejbusov je stále aktuálna. Včera primátor povedal, že ak sa mu nepodarí obnoviť trolejbusy do sľúbeného termínu (myslel asi koniec februára), čo sa mu, žiaľ, na 100% nepodarí, podá vysvetlenie. Už sa vyjadril v takom zmysle, že to boli plané sľuby. Som zvedavý, čo nám povie. Ale asi nič konkrétne. V poslednej dobe mám pocit, že za obnovenie trolejbusov zo zástupcov mesta bojuje iba primátor a všetci ostatní, od SAD ZV po pracovníkov na MsÚ, mu hádžu polená pod nohy. Mal som možnosť počuť názory, aké majú úradnici na trolejbusy. Stačí, keď napíšem jeden, z toho bude jasné všetko. Dnešné motory EURO 3 či 4 sú svojimi škodlivými účinkami porovnateľné so znečistením, aké spôsobujú trolejbusy. ? ? ? Ako keby som počul Polónyho, ale títo páni neboli zamestnancami SAD ZV, ale mesta! Som optimista, ale obnovenie trolejbusov vidím reálne už iba po odchode SAD ZV z BB.