Na EUROPE sa pracujue aj teraz. Ak neveris tak sui kukni na nete
http://www.europasc.sk/_webcam.php
Ak dobre vidim tak prave vpredu leju beton.
http://www.europasc.sk/_webcam.php
Ak dobre vidim tak prave vpredu leju beton.

burz
http://www.imhd.sk/nr/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=autosalony&no=24&id=27302aeef5f0f01f38
resp.
http://mhd.zastavka.net/fd-cr/hk01.jpg