Petik: v sedle sa 34 neda zrusit, treba obsluhu Mestskeho parku. Ak je ten diesel plnohodnotny, dala by sa prevadzkovat riadna 34. Na Hustaku by som spravil jednu stopu od zastavky pod most kedze na Stadlerovom nabrezi v smere na stanicu nestoji. Len v spicke by som tie vozy dal na inu linku a na 34 nechal bezne vozy.
Papyr: kupime? Ja mam k dispozicii 10 000 Sk
.
Papyr: kupime? Ja mam k dispozicii 10 000 Sk

Papyr
ALE 1: Sefstvo Holdingu si nejako nerozumie s Ostrovom... Ak bude Ostrov neschopny zarobit si na seba, nemyslim, ze si ho Plzen bude hyckat ako vlajkovu lod.
ALE 2: Co sa tyka trhu na vychod od nas - opakujem pravidlo: Co sa da vyrobit v SNS, nesmie sa dovazat. Nezabudni, ze tie vselijake hrivny a ruble a podobne obeziva nie su konvertibilne.
Pozrite sa na www.karosa.cz , tam je popis elektrickej Agory. No vacsie kecy som uz davno necital. Zvlast ta pasaz o tom, ze vdaka novym technologiam bude mat zivotnost AZ desat rokov (teda taku, ako autobus), je vysmech prvej triedy, pretoze desat rokov u trolejbusu nie je AZ, ale LEN.