Papyr: ale Plzen a Ostrov maju dake majetkove prepojenie, ci nie? Pocul som ze ano. Inak bude len na ich sikovnosti ci sa udrzia. Aj na vychod od nas je trh pre nizkopodlazne tbusy. Spolu s 14/15 Tr.
Skoda ze uz pri vyvoji B700 nepritvrdili normu. Keby sa motor vzadu pod sedackami nepovazoval za motor podlahou (povolena vyska 900 mm), mohli aj Karosy mat 750 mm.
Skoda ze uz pri vyvoji B700 nepritvrdili normu. Keby sa motor vzadu pod sedackami nepovazoval za motor podlahou (povolena vyska 900 mm), mohli aj Karosy mat 750 mm.

Papyr
Mimochodom, ked uz sme pri takej teme, viete o tom, ze direktor dopravneho podniku Krymtrollejbus (zabezpecuje legendarnu siet Jalta - Alusta - Simferopol) chce licencne vyrabat u nich na Ukrajine 14Tr so stykacovou vyzbrojou? Na Ukrajine plati, ze co sa da vyrobit a kupit v ramci Spolocenstva nezavislych statov, sa nesmie dovazat. A oni su uz vraj celi nestastni z tych vselijakych JUMZ-ov, AKSM-ov a ZIU a chcu spat staru dobru cesku kvalitu