Reply on: Kami #1196:
Nepravidelnostiam pri prestávke na odpočinok a jedenie (ktorá vyplýva zo ZP a je stanovená ako 30 minútová po štyroch hodinách práce, resp. ako delená - 2x 20 minútová vyčerpaná do štyroch hodín práce) nedá vyhnúť na linke, ktorá má obe konečné "vlastné", t.j. končí tam iba ona sama. To sa vo väčšine miest rieši vynechaním jedného spoja (ak je interval 30 min. a kratší). Inou možnosťou je len vykonanie spoja záložným vozidlom, čo predstavuje nevýhodu v manipulačných jazdách (presun na prázdno).Záložné vozidlo však nepotrebuješ, ak je k dispozícii konečná zastávka, kde končí viacero liniek. Tam sa dá "dieram" v CP krásne predísť práve prejazdmi vozidiel medzi linkami. Prečo to v BB odmietate, neviem pochopiť, v PO je to bežná prax, ktorá by sa dala uplatniť aj u vás, veď sú to veľkosťou prevádzky podobné podniky MHD.
A uz je aj znacka. Rovnaku maju aj v Ziline. Ako by nestacilo obmedzit rychlost.
:
Petik
Tym osobakom od Polany zvyklo cestovat tak 10 ludi, co je asi rovnako vela, ako obvykle sedelo v Polane smerom do BA.
Ale aj po zruseni toho pripoja (resp. posunuti o hodinu neskor) ta suprava (povacsine s tabulou Filakovo-Zvolen) stala na 1. nastupisti a da sa v nej spat:) Raz ma tam aj zobudil najaky zelezniciar, ze co tam robim, a ked som mu povedal ze cestujem do BB, tak mi povedal aby som spal dalej:)