Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
d3k0:
Tak stlacil som F5 ako si hovoril a tie texty sa v tych ramikoch fakt posunuli asi o 3mm doprava, takze uz to vyzera dobre.
Skusal som potom aj zmazat temporary files a stale je to ok. Ale je to divne.
Petik: Server Pieskovisko.sk ma nejake HW problemy, Si to prislubil tento tyzden vyriesit. Ale to mas tak - sme tam zadarmo, tak si nemozeme vela stazovat. Co sa tyka designu, skus si refreshnut IE6, lebo v nom to zarucene chodi dobre (sam ho pouzivam).
Mam technicku (asi na d3k0):
1. nefunguje mi bb.imhd.sk (musim napisat www.imhd.sk/bb)
2. k novemu dizajnu - tam dole je napisane ze je to optimalizovane pre IE6.0, ale ja mam v Exploreri posahane tie ramiky vlavo (text zacina uplne na okraji a ked mam nejaku polozku vyznacenu, tak to cervene pozadie sa prekryva s ramcekom)
Pritom v Konquerorovi je to ide OK, v Mozille myslim tiez.
Cez vikend som bol v BB. Okrem snehu som tam videl aj vytazene vikendove spoje. Kazdy autobus ktorym som siel bol vytazeny, 25 okolo obeda bola dokonca plna, ludia sa plynule menili takze sa dostal dnu kazdy.
Takze aj BB ma uz wap. Mne ide dobre. Som zvedavy, ako sa bude vyuzivat.

Dufam, ze nevznika velmi zly dojem o MHD. Nie je vsetko a hlavne v oblasti techniky sa sa MHD dostala velmi dopredu. Rovnako dobra je cistota vozidiel zvonku aj zvnutra.
Kami: Dik za info. S tou "Babskou Bystricou" sa mi to fakt podarilo 🙂
Vladimir: pytal si sa na pocty vozov. Trochu som si to zaktualizoval a tu su pocty.
Celkovo su k dispozicii 3 midibusy MB, 40 solo (Karosa, SOR) a 26 klbovych autobusov (Karosa, Ikarus, TAM) a 29 + 7 trolejbusov. Este som nezaratal B952, lebo sa miesto nich nieco vyradi, neratam ani s TAM 122.

Nasadzovanie:
trolejbusy v spicke na 23 poradi (18 cez prazdniny), 12 v sedle a 9 cez vikend, plus jeden ZV pocas celej doby
midibusy v spicke vsetky, v sedle 2, cez vikend 2 na svojich linkach (31, 100) a zvysok inde (33, 56 a pod),
solo vozy v spicke 30 poradi (26 cez prazdniny), v sedle 14 a cez vikend 11, plus 2 ZV cely cas a 2 nocne,
klbove v spicke 25 (16), v sedle 9 (8) a cez vikend 8 (ak nejazdia solo).
D3k0: dizajn je OK, vyzera to lepsie.

Citybus - v podstate sa kupili len preto, ze stary autobus pre vozickarov jazdil len na dobre slovo. Mesto okolo toho robilo velke halo, ale na nic neprispeli. Spotreba Citybusu je na urovni Bx32 s motorom LIAZ, co je dost vela.

Vladimir: DP Babska Bstrica 🙂 🙂 nevznikne kym nebude vuola na oboch stranach. A sucasny primator na to zvysoka ... Mozno by stacilo uvolnit viac penazi nad ramec dotacii od statu.

Danny: ad 2: Neviem kto rozhoduje o nalepeni povolenej rychlosti, ale BB 955BC (ex BC 4046) tolko naozaj dosiahne. Je to "rychlobezka", t.j. ma rychly diferak. Staci ked si vsimnes ako a kedy radi. Rychlych autobusov je viac, aj jeden klbovy.
ad 3: ale pre zmenu ide 25ka
ad 4: niekedy dvere kabiny, inokedy zadne sedadla ... To su male nedoslednosti, co kazia dojem. Vsak po vyradeni najhorsich B732GO a malych TAMbusov bude mat BB taky vozovy park solo vozov ako malokde - vsetky rok vyroby/GO min 1997.
Danny: Som jednoznacne za upravu intervalov, ako si to napisal. Najprv ale treba zmenit system odmenovania vodicov v BBDS. Pokial su plateny len za jazdu a nie za vyckavanie, kazdy z nich bude povazovat predlzenie intervalu za jeho okradanie.
Mimochodom, neuvazovalo sa v BB s vytvorenim standardneho DP (co tak Dopravny podnik Babska Bstrica - DPBB ?). Niekto moze namietat, ze je to nezmysel, ze to, ci je to SAD alebo DP nema ziadny vplyv na kvalitu MHD, no prakticke skusenosti zo Ziliny, kde za 10 rokov existencie DPMZ mestska doprava napreduje po vsetkych strankch, su dokazom opodstatnenosti tejto uvahy.
Nejak se to posralo, a odislo to az 4x! Sorry
Čaute páni!
1. K vasej
bohatej diskusii okolo Karosa Renault Citybus a jeho knisania sa.
Pekne sa hompala. Sam som to zazil, ked som isiel 24-kou vecer z mesta(bolo to uz davnejsie). Ked zastavoval na zastavke, tak sa citelne nahol k obrubniku. A ked odchadzal zo zastavky, tak sa opat vratil do povodnej polohy.Ale ked som nim isiel rano na linke 80 o 7:30 tento bus bol totalne natrieskany(zo Sasovej, Karpatskej), tak sa nejako nehompalal. Mozno v tej tlacenke som to nepostrehol.
2. Vsimol som si zaujimavy udaj na jednej zrekonstruovanej malej Karose (asi BB 955 BC). Na zadnej maske ma tento bus udaj o max. rychlosti s hodnotou 90 km/h. Zaujimave, ze?!
3. Aj sa som velmi za to, aby mali linky prehladnejsiu frekvenciu odjazdov. Napr.:22-ka chodi do obeda, vecer a cez vikend v 18 min. intervaloch. Ovela lepsie by bolo, keby chodila v 20 min. intervaloch. Podobne aj 24-ka cez vikend, chodi v 26 min. intervaloch, stacilo by pre prehladnost 30 min.
A este ma rozculuje, ze od 18:35 do 19:55 z Usvitu je diera u 24-ky a nic nejde.
4. Zazil som tiez jednu sranda vec. Takto cez vikend som sa viezol v jednej 24-ke, mala zrekonstr. Karosa, a ten vodic tam vobec nemal dvere od jeho kabiny. Mal ich polozene na prvych sedackach za nim. Tak to je uz trochu privela, nemyslite?!!!
Tot vsjo, zdar novym busom!
Čaute páni!
1. K vasej
bohatej diskusii okolo Karosa Renault Citybus a jeho knisania sa.
Pekne sa hompala. Sam som to zazil, ked som isiel 24-kou vecer z mesta(bolo to uz davnejsie). Ked zastavoval na zastavke, tak sa citelne nahol k obrubniku. A ked odchadzal zo zastavky, tak sa opat vratil do povodnej polohy.Ale ked som nim isiel rano na linke 80 o 7:30 tento bus bol totalne natrieskany(zo Sasovej, Karpatskej), tak sa nejako nehompalal. Mozno v tej tlacenke som to nepostrehol.
2. Vsimol som si zaujimavy udaj na jednej zrekonstruovanej malej Karose (asi BB 955 BC). Na zadnej maske ma tento bus udaj o max. rychlosti s hodnotou 90 km/h. Zaujimave, ze?!
3. Aj sa som velmi za to, aby mali linky prehladnejsiu frekvenciu odjazdov. Napr.:22-ka chodi do obeda, vecer a cez vikend v 18 min. intervaloch. Ovela lepsie by bolo, keby chodila v 20 min. intervaloch. Podobne aj 24-ka cez vikend, chodi v 26 min. intervaloch, stacilo by pre prehladnost 30 min.
A este ma rozculuje, ze od 18:35 do 19:55 z Usvitu je diera u 24-ky a nic nejde.
4. Zazil som tiez jednu sranda vec. Takto cez vikend som sa viezol v jednej 24-ke, mala zrekonstr. Karosa, a ten vodic tam vobec nemal dvere od jeho kabiny. Mal ich polozene na prvych sedackach za nim. Tak to je uz trochu privela, nemyslite?!!!
Tot vsjo, zdar novym busom!
Čaute páni!
1. K vasej
bohatej diskusii okolo Karosa Renault Citybus a jeho knisania sa.
Pekne sa hompala. Sam som to zazil, ked som isiel 24-kou vecer z mesta(bolo to uz davnejsie). Ked zastavoval na zastavke, tak sa citelne nahol k obrubniku. A ked odchadzal zo zastavky, tak sa opat vratil do povodnej polohy.Ale ked som nim isiel rano na linke 80 o 7:30 tento bus bol totalne natrieskany(zo Sasovej, Karpatskej), tak sa nejako nehompalal. Mozno v tej tlacenke som to nepostrehol.
2. Vsimol som si zaujimavy udaj na jednej zrekonstruovanej malej Karose (asi BB 955 BC). Na zadnej maske ma tento bus udaj o max. rychlosti s hodnotou 90 km/h. Zaujimave, ze?!
3. Aj sa som velmi za to, aby mali linky prehladnejsiu frekvenciu odjazdov. Napr.:22-ka chodi do obeda, vecer a cez vikend v 18 min. intervaloch. Ovela lepsie by bolo, keby chodila v 20 min. intervaloch. Podobne aj 24-ka cez vikend, chodi v 26 min. intervaloch, stacilo by pre prehladnost 30 min.
A este ma rozculuje, ze od 18:35 do 19:55 z Usvitu je diera u 24-ky a nic nejde.
4. Zazil som tiez jednu sranda vec. Takto cez vikend som sa viezol v jednej 24-ke, mala zrekonstr. Karosa, a ten vodic tam vobec nemal dvere od jeho kabiny. Mal ich polozene na prvych sedackach za nim. Tak to je uz trochu privela, nemyslite?!!!
Tot vsjo, zdar novym busom!
Čaute páni!
1. K vasej
bohatej diskusii okolo Karosa Renault Citybus a jeho knisania sa.
Pekne sa hompala. Sam som to zazil, ked som isiel 24-kou vecer z mesta(bolo to uz davnejsie). Ked zastavoval na zastavke, tak sa citelne nahol k obrubniku. A ked odchadzal zo zastavky, tak sa opat vratil do povodnej polohy.Ale ked som nim isiel rano na linke 80 o 7:30 tento bus bol totalne natrieskany(zo Sasovej, Karpatskej), tak sa nejako nehompalal. Mozno v tej tlacenke som to nepostrehol.
2. Vsimol som si zaujimavy udaj na jednej zrekonstruovanej malej Karose (asi BB 955 BC). Na zadnej maske ma tento bus udaj o max. rychlosti s hodnotou 90 km/h. Zaujimave, ze?!
3. Aj sa som velmi za to, aby mali linky prehladnejsiu frekvenciu odjazdov. Napr.:22-ka chodi do obeda, vecer a cez vikend v 18 min. intervaloch. Ovela lepsie by bolo, keby chodila v 20 min. intervaloch. Podobne aj 24-ka cez vikend, chodi v 26 min. intervaloch, stacilo by pre prehladnost 30 min.
A este ma rozculuje, ze od 18:35 do 19:55 z Usvitu je diera u 24-ky a nic nejde.
4. Zazil som tiez jednu sranda vec. Takto cez vikend som sa viezol v jednej 24-ke, mala zrekonstr. Karosa, a ten vodic tam vobec nemal dvere od jeho kabiny. Mal ich polozene na prvych sedackach za nim. Tak to je uz trochu privela, nemyslite?!!!
Tot vsjo, zdar novym busom!
Vladimír: ja osobne tie Citybusy považujem za OK, vodič mal vtedy zrejme na mysli to automatické naklápanie. Ale nálada voči nim v BB nie je bohvieaká. Pár ľudí som sa pýtal a povedali, že viac sa ich kupovať asi nebude. Dôvodom je rozhodne aj nepomerne vyššia spotreba nafty oproti soolo vozom s manuálnou prevodovkou.
d3k0: celkom sa mi ten nový dizajn pozdáva 🙂
OK, novy design bezi, komu by to este robilo problemy, ten by mal refreshnut stranku.
All: Odteraz cca. hodinu bude prebiehat upload novej verzie webu, takze ospravedlnte pripadne designove kulehy...
Kami: Prvy presovsky Renault c. 333 naklananie vobec nema. Ten druhy c. 343 naklananie ma, ale ovladany je len vodicom. To BB mala taku poziadavku, ze naklanat na kazdej zastavke automaticky? Navod na obsluhu vozidla totiz uvadza, ze kneeling sa smie pouzivat maximalne 3x v priebehu myslim stvrthodiny (plati pre klbak). Zoberme teda, ze pre solo voz by sa to mohlo 5x. Nemoze byt problem s vasim naklananim v tom, ze sa uskutocnuje pricasto? Stale totiz tvrdim (overil som si to aj u vodicov), ze v PO s tym problem nikdy nebol.

Presovky energetik je jednoznacne a nepochybne Peter K. Spytam sa ho a dam vediet.
Vladimir: po otvoreni dveri sa mierne nakloni automaticky, bez zasahu vodica. To nie je ta porucha. Vysledok je nastupna vyska 320 mm. Je to citelne a viditelne. V Presovskom Euro 2 som si naklananie nevsimol. Podobne sa naklana aj I412 v BA.
Nevies, aku tarifu maju DPMP od VSE ? Specialnu tarifu maju len ZSR, tie sa tvrdo brania prechodu na 2-3 tarif (platia len za kW bez ohladu na cas a maximum odberu). Inak sa plati okolo 1 Sk za kW plus poplatky na namerane, resp. dohodnute maximum (200 - 300 Sk).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.