VehiclesTrolleybuses (Trackless Trolleys)Škoda 31 Tr SOR › #6841
Fleet number:6841       
Type: Škoda 31 Tr SOR
Builder: SOR Libchavy, spol. s r. o. (mechanická časť); Škoda Electric, s. r. o., Plzeň (elektrická výzbroj)
Serial number: 13983
Manufactured: 2014
In service: 28.1.2015
Depot: Hroboňova
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370, BS 370
BUSE BS 210/5, BS 210/4, BS 210/4, BS 210/1, BS 210/1
BUSE BS 310
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Last records of service: 17th Oct 2019 201/2
16th Oct 2019 212/7
15th Oct 2019 201/2
14th Oct 2019 202/11
12th Oct 2019 201/1
11th Oct 2019 202/9
9th Oct 2019 202/1
8th Oct 2019 202/3
7th Oct 2019 212/1
4th Oct 2019 201/7
All records of service

Comments

Login: Password:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB).
You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

trolejbus62078.8.2019 21:34 #21 Re:
Reply on #1 od trolejbus6207:
Upresnenie - od 29.5. do 10.12.2015 odstavený kvôli prasknutej palubovke
trolejbus620715.12.2015 22:52 #20 Re:
Reply on #19 od Andy:
aj keď si odmyslím všetky staré vozy, tak 76 kĺbov a 50 sól sa na Hroboňku nezmestí ani náhodou ?
Andy15.12.2015 21:49 #19 Re:
Reply on #18 od trolejbus6207:
To bolo ale kvôli tomu, že bolo zároveň vo vozovniach veľa starých aj nových vozidiel.
trolejbus620715.12.2015 20:37 #18 Re:
Reply on #17 od Mike:
nebola teraz v lete nejaká rekonštrukcia vedenia vo vozovni na Trnávke a vozy boli v noci odstavené na Rožňavskej? Na Hroboňku by sa zjavne všetky nezmestili... ?
Mike15.12.2015 19:48 #17 Re:
Reply on #16 od trolejbus6207:
No vidíš a ja si pamätám výluku vo vozovni Trnávka (tušim keď tam komplet prerábali trol. vedenie), cca 10 rokov dozadu, kedy bola celá prázdninová výprava tbusov zabezpečená iba z Hrobonky (na prac. deň školské prázdniny.. a toto bolo tušim +- 4 dni..). A to tam v noci ešte chodil nočák (518) a v areáli vozovne, keď bola najplnšia (chýbali iba 2 14Tr na NV 516) sa otočil..
Zásadné zmeny sa podľa mňa nechystajú, teda nevidím zmysel navyšovania stavu kĺbov na Hrobonke oproti dnešku.. Ale tým som chcel povedať že nie je fixne dané, kde bude koľko akých vozov... Napr. aj o tom, kde depoovať 30TrDG sa stále diskutuje (výjazd a dojazd na Hl. Stanicu - na 210 je podstatne bližšie z Hrobonky ako z Trnávky; ale na druhej strane na Trnávke tankujú v areáli vozovne, na Hrobonke táto možnosť nie je, museli by niekde na pumpe..., ako 25Tr.).
trolejbus620715.12.2015 19:29 #16 Re:
Reply on #15 od Mike:
možnosti sú dané kapacitou Hroboňky, tá sa nafúknuť nedá, na Trnávke trolejbusy expandovať majú kam...
na Hroboňke je momentálne, pokiaľ sa nemýlim, 50x31Tr, 15x30Tr, 6x25Tr(písal TeBeCe), 2(3)x14Tr + 8144 + 53 + 152, zostane to takto alebo sa chystajú nejaké zmeny? inak si príliš neviem predstaviť, ako tam všetky pomestia, za mojej éry tam bolo 20 Sanosov, 32x9Tr, 23x14Tr, 8141 + 8142 a vozovňa praskala vo švíkoch ?
Mike15.12.2015 18:50 #15 Re:
Reply on #14 od trolejbus6207:
To bude vyplývať z CP. Keďže teoreticky okrem pár vozov sa dá cca celá tbusová vyprava zmestiť aj do jednej aj do druhej vozovne, takže tie počty sa môžu hocijako líšiť. A v oboch budú aj 30 Tr aj 31Tr. Takže to bude závisieť od CP, a ten od vozokm a od dispozície vodičov. A až potom (alebo zároveň s tým) sa podľa mňa spraví výprava z vozovní, keďže vozy čo začínajú a končia v západnej časti mesta by mali byť z Hroboňky a vo východnej časti mesta z Trnávky.
trolejbus620715.12.2015 18:44 #14 Re:
Reply on #13 od Mike:
myslel som hlavne na rozdelenie nových liniek medzi vozovne, na CP som ani nepomyslel...
Mike15.12.2015 18:25 #13 Re:
Reply on #11 od trolejbus6207:
CP pre nové linky vznikajú postupne. Všetko ostatné bude známe až po tom.
Andy15.12.2015 17:38 #12 Re:
Reply on #10 od trolejbus6207:
To bola posledná oficiálna informácia. Oficiálne informácie v BA ale bývajú pomerne nestabilného charakteru.. ?
trolejbus620715.12.2015 17:37 #11 Re:
Reply on #9 od Petto:
ak preradíš 8-10ks 31Tr na Trnávku teraz, Hroboňka nebude mať na čom jazdiť, však momentálne je 8ks kĺbových troloSORov na Hroboňke viac ako dva týždne odstavených ?
Už sa vie, ako to bude vyzerať po reorganizácii? počty potrebných vozov, zadelenia, ...
trolejbus620715.12.2015 17:31 #10 Re:
Reply on #8 od Andy:
to už je tak blízko? ?
Petto15.12.2015 14:00 #9 Re:
Reply on #7 od trolejbus6207:
zato Hrobustov ma zbytocne 50 klbakov pr vypravu cca 30-32 klbakov (okrem L33) tj 13ks 201, 11ks 202, 1ks 204, 2ks 206, tusim 3-4 ks 212 . Staci preradit cca 8-10 ks z Hrobustova na Trnavku. A od reorganizacie moze mat Hrobustov 13ks 201, 11ks 202, 1ks 204, 5-6ks novej 42 (208+212), prip i 2ks na 47(207)
Andy15.12.2015 13:14 #8 Re:
Reply on #7 od trolejbus6207:
Tak asi od prelinkovania trolejbusov, ktoré by malo byť od 11.1.2016.
trolejbus620715.12.2015 12:23 #7 Re:
Reply on #5 od Andy:
Trnávka kĺbové linky s dvadsiatimi troloSORmi nevyjazdí, snáď až po prelinkovaní a to od nového roka, pokiaľ viem, nehrozí...
Mike15.12.2015 10:48 #6 Re:
Reply on #5 od Andy:
Od posledného štvrtku chodia von už len po dve 14Trky z Hrobonky a Trnávky. 15tiek tiež už výrazne menej.
Andy15.12.2015 10:03 #5 Re:
Reply on #4 od Petto:
Po facebookoch sa povráva, že od nového roka už všetky staré trolejbusy odstavia. ?
Petto14.12.2015 12:52 #4 Re:
Reply on #3 od trolejbus6207:
sak ked to nie je nutne, klbakov je na Hrobustove v spicke plne garaz
trolejbus620714.12.2015 12:08 #3 Re:
Reply on #2 od Petto:
a oprava im trvala viac ako polrok? smutné... ?
Petto14.12.2015 9:34 #2 Re:
Reply on #1 od trolejbus6207:
naburany, cely zadny naraznik bol kaputt

Search in vehicle catalogue

Fleet number:
Vehicle type: