Fleet numbers:
  1. 6521  (pôvodne zamýšľané)
  2. 6607
Type: Škoda 15 Tr 07/6
Builder: Škoda, Ostrov
Serial number: 11303
Manufactured: 1990
In service: 18.6.1990
Out of service: Summer 2014
Withdrawn: 2016 (?)
Acquisition price: 1 144 100 Kčs
Depot: Hroboňova
Overhauls and changes: Rozšírená stredná prehliadka v DPB (2005)
Information system: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 10/2003)
BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 10/2003)
Specific signs: Atypicky umiestnené interiérové vozidlové reproduktory značky SAL nad pravou bočnicou.
Other data: Po dodaní bol očíslovaný ako #6521, no medzitým došlo k rozhodnutiu, že trolejbusy 15 Tr sa budú číslovať radom 6600, a tak sa očíslovali vozidlá #6601-6606, potom sa spomenulo na #6521 a tento trolejbus dostal číslo #6607.

Istý čas mal dvere natreté novým typom náteru, zvyšok starým - vyblednutým. Stalo sa tak preto, lebo v čase opravy platil zákaz striekania trolejbusov novým lakom, v roku 2003 bol natretý novým náterom celý trolejbus.
Last records of service:
6 Aug 2014 202/6
5 Aug 2014 201/4
4 Aug 2014 212/1
31 Jul 2014 201/1
29 Jul 2014 202/8
25 Jul 2014 208/5
23 Jul 2014 201/5
22 Jul 2014 208/5
21 Jul 2014 202/7
18 Jul 2014 201/6
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #209:
Predpokladam, že ludia, ktori sa budu priamo podielať na opravách akýchokľvek historických vozidiel, sa s financovanim vynajdu. A veľmi pochybujem, ze akurát z mestských, respektíve DPB finančných zdrojov sa toto vsetko bude financovať. Opravovať 6624 vo volnych chvilach z peňazí, ktore sa obcasne najdu na nejaký ten šróbik nie je trvalé riesenie situácie, v ktorej mame historicke vozidla... Osobne verim, ze aspon 6607 ako taku sa podari zachovat normálne a nie formou lacnej opravy "na kolene".
Reply on: Martin232 #207:
Kým sa nezmení model financovania historických vozidiel, tak sa nič nespraví, nech je tam hocijaké vedenie. Nedá sa to dlhodobo robiť bokom z prevádzkových peňazí. Potom samozrejme, keď sa rozhodne, či bude počet opravených 15 Tr nula alebo jedna, sa rozhodne pre tú menej nákladnú opravu, keďže šotouši chcú mať z každého typu jeden voz, ale nikdy nedali odpoveď na to, kto to celé má zaplatiť.
Reply on: BzdochaVendelín #69:
Akeho data su fotky? V akom je teraz stave? Vyzera to rovnako ako 6628, ktora viem ze neprezila otryskanie nosnikov (2012?) a bola vyradena nasledne... Viem len ze bola dlho odstavena v ustrednych dielnach, ale ci sa na nej momentalne robi, alebo sa pracuje vyhradn na 8146, to neviem. Oprava sice vyzera narocne, ale k 6607 by pasovala celkom.
Reply on: Solider #206:
Neviem preco konkretne tuto osobu menujes, ale ok. Nech pride ktokolvek, urcite sa to pod tvojim milovanym vedenim nedokazalo spravit (vidno to). Kazdy je nahraditelny a urcite lepsi nez to co je tam teraz. Ale mozno sa naozaj nieco stane aj teraz 🙂
Reply on: ampz #204:
No jasné, príde Winkler, všetkých ich vyhodí a zrekonštruuje 6607 😉
Reply on: ampz #204:
Mínusky máš za ten štýl komunikácie s wannabe vyhrážkami. Čo sa skončí, aké škaredé následky? Nabehne ampz v maske Zorra, krytý kinder-šoto-mafiou, a odvlečie vedenie za mesto?
Reply on: Foltest #202:
Vsetko mam od mimoriadne spolahlivých ľudí. A nie je to len o tom co sa deje na prevadzkach. Vedenie podniku absolútne stratilo spojenie s reálnym svetom a zije si len vo svojich predstavach, no coskoro sa toto skončí. Minusky aktualne o vsetko len svedcia 🙂
Reply on: Foltest #202:
Nešíri sa to len prevádzkami. Sú aj viditeľné veci a vedenie o nich aktuálne až príliš dobre vie. Takže 99% vecí, o ktorých sa tu aktuálne píše, sú pravdivé.
Reply on: Landscape #201:
"Aspon na základe toho, čo sa síri prevadzkami..."
Wow, to je fakt silný fakt. Lebo to, čo sa šíri prevádzkami je vždy zaručená pravda 😃
Reply on: ampz #200:
Mínuskovanie za fakty, nič si z toho nerob. Tu veľa ľudí neznesie pravdu 😉
Reply on: Landscape #198:
Vidím, ze informácie sa stále šíria bleskovou rychlostou. Len aby som uviedol vsetko s ako tak chladnou hlavou na pravú mieru, toto všetko sa naozaj deje. Vedenie, ale aj iné subjekty dopravneho podniku si za toto jednanie ponesú velmi skarede následky. Aspon na základe toho, čo sa síri prevadzkami...
Reply on: Landscape #198:
Dufam aj ja, ze niekto dostane rozum. Pre nieco sa 6607 urcite robit ma (atrakcia + mujeznictvo) a zaroven ak sa do toho niekto chce pustit, predpokladam, ze ma na to aj dostatocny financny obnos a moze si to dovolit. Ak kvoli egu sucasne vedenie teda sabotuje tuto aktivitu na margo zbastlenej skrine 6624, tak nech radsej idu na Prednu Horu, a nie tu lamentovat, nad upravou 6624 za nie aktualne viac ako 1000 euro... Zobudte sa prosim to trio "tam hore" 🙂
Reply on: ampz #196:
Verím, že to tak bude osobne. Pamatám si toto vozidlo z premávky mimoriadne dobre a určite si zaslúži byť muzejným.
A však najprv treba zastaviť pokus vedenia a prevádzky o sabotovanie rekonštrukcie originálnej 6607. Dúfaj teda hlavne v to, že niekto dostane konečne rozum a potom plánuj vozenie sa...
Reply on: ampz #196:
Nemýliš sa. Z toho čo som zachytil, tomu všetko momentálne nasvedčuje.
Tak snaď sa v nej coskoro povozíme 🙂
Ono sa nie je čomu čudovať, keď sa vozidlo ponechá poveternostným podmienkam a spásy okolia, ťažko zabrániť korózii alebo povrchovému poškodeniu.

Ale netrúfam si povedať, že je na tom tak zle.

Komentáre nižšie jasne vysvetľujú prečo som toho názoru a myslím si, že danú tému otvárať je zbytočné.
Reply on: mmmmm #193:
Kopa vozidiel je/bolo na tom horšie ako Sorky 1. série, také Karosy B732/B741, o niečo dávnejšie Ikarusy 280 čo jazdili v bežnej premávke, ale 6607 je naozaj zúbožený omnoho horšie aj ako všetko čo som vymenoval. Horšie je na tom asi len Tatra T400
Reply on: randomtipekzulic #192:
On sa vôbec nezachová v tomto stave, je v horšom stave než Sorky z 1. série. Čaká len na zošrotovanie

randomtipekzulic

Reply on: E479_1001 #186:
Pridavam este jednu fotku
Jej stav k 10/2025, snad sa este dakedy opravy a sprevedzkuje
Reply on: E479_1001 #190:
Nech žije kindermafia...

Pekného slova nenachádzam pri takýchto informáciach, keďže v tomto podniku sú na 99% pravdou.