Fleet number:6605
Type: Škoda 15 Tr 07/6
Builder: Škoda, Ostrov
Serial number: 11298
Manufactured: 1990
In service: 18.6.1990
Out of service: 15.12.2014
Withdrawn: 1.11.2016
Acquisition price: 1 144 100 Kčs
Sale: Mezinárodní inovativní kancelář, Praha (10/2016), následne Чернівецьке тролейбусне управління (Černovická správa trolejbusov), Ukrajina - #356; odchod z Bratislavy 21.11.2016, príchod do Černovíc 24.11.2016, v prevádzke s cestujúcimi od 27.2.2017.
Depot: Hroboňova
Overhauls and changes: Generálna oprava v DPB (2006) - trolejbus dostal aj dopytové otváranie dverí
Information system: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2006)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 10/2003)
BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 10/2003)
Last records of service:
12 Dec 2014 212/8
11 Dec 2014 201/3
10 Dec 2014 201/12
9 Dec 2014 202/3
8 Dec 2014 208/5
5 Dec 2014 208/1
4 Dec 2014 208/1
3 Dec 2014 202/4
2 Dec 2014 201/12
1 Dec 2014 208/3
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Edelweiß #8:
To obratisko vyzeralo celé nešťastne... kde presne bola tá Mariánska priekopa?
Reply on: Edelweiß #8:
A to robili len vodiči 6601 a 6611?
Reply on: S499.1023 #7:
Pamatam si na vodicov, ktori sa nevyhybali jamam na najkritickejsich usekoch a vdaka tomu sa mnohe vozy bud zlomili v klbe alebo dopadli ako 6601 a 6611.

Zazil som to na vlastnej kozi ako cestujuci a bolo velmi malo vodicov, co tie vozy setrili.

Respektive, mam malo spomienok kedy si pamatam vizualne, ze sme sa tej jame vyhli.

Vela porobil aj kedysi byvaly Cintorin Ruzinov s jeho povestnou Mlarianskou priekopou kde sa vozy slusne ohli v klbe a casto sa suchal spodok ci roh vlecky ( stalo sa osudnym pre 6608 )

To iste hupak tesne pred zastavkou Hronska kedysi.
Reply on: 14TrM6226 #4:
Ako vodiči zhumpľovali 6601 a 6611 tak, že sa z nich musel spraviť jeden voz? Mmch., 6611 si pamätám len matne ale 6601 bola snáď najhoršia 15Tr. Tú by mohli prideliť aj Majorovi Šprickovi a nepomohlo by jej to.
Reply on: Edelweiß #5:
K poslednému odseku azda len doplniť to, že bolo pochybenie nakúpiť najprv dvojkĺbáky a až potom plánovať 3. etapu rekonštrukcie Trnávky.

V súvislosti s tým by ma zaujímalo, či projekt 3. etapy (ak existuje) bol vypracovaný aj na údržbu týchto cestných monštier. V dobe plánovanie 3. etapy, ak si dobre pamatám, nebolo v pláne prevádzkovať trolejbusy s dĺžkou viac ako 18,75m. Doplňte prosím, ak sú nové skutočnosti, vďaka.

Samozrejme treba len veriť, že pracovisko ťažkej údržby (dnes reálne mŕtve) bude opäť sprevádzkované v riadnej forme a 30 a 31 Tr sa dočkajú prehliadok C a D stupňa, ktorý je nanajvýš už potrebný.

...A nebude to slúžiť ako sklad historických vozidiel...
Reply on: 14TrM6226 #4:
6603 ktora jazdila 3 tyzdne so zlomeninou v klbe je tiez krasnym prikladom.

6608 ktora dojazdila obdobne kvoli nosnym castiam lenze ta doplatila na odflaknutu BBDS robotu kedy vibrovala extremne, co tiez nepomohlo.

A myslim si ze obdobnym sposobom raz skoncia aj nove vozidla dodane po 30/31 Tr lebo nakolko na najdlhsi z nich nie je usposobena ani udrzba.
Reply on: trolejbus6611 #3:
Vôbec nie ste ďaleko od pravdy. Tu sa robili a aj robia odjakživa len prkotiny typu čistenie vozidla a občas kde-tu dotiahnutie nejakej tej skrutky. Drvivá väčšina vozidiel sa v Bratislave vždy stane obeťou našej neúdržby a v horšom prípade aj štýl jazdy.

Peknými príkladmi našej "údržby" boli 6601 a 6611, kde sa musel z dvoch vozov spraviť jeden, keďže vodiči ich totálne zhumpľovali a predtým sa im boh vie akej starostlivosti v nosných častiach nedostalo... Ale tie nie su hlavný problém. Neriešia sa tu ani banality typu tlmiace prvky, rotačné časti a pod.

Dodnes sa toto však nezmenilo, neexistuje jedna 31 Tr, ktorá nemá stav vraku. Nedá sa však v tomto odvolať na trojpísmenkového výrobcu, ale čisto na stav zapríčinený zanedbanou starostlivosťou. Vďaka tomu komfort pri cestovaní je porovnateľný s kočmi ťahanými koňmi.

trolejbus6611

Reply on: 6503 #2:
Tamojšie pomery sa našim nevyrovnajú. Tým vozidlám sa dostáva takej údržby, že v Bratislave by sme mohli len snívať...

Bratislava má azda najhoršiu údržbu v Európe, pokiaľ nerátame bývalé krajiny Juhoslávie a niektoré prevádzky bývalého ZSSR.

Černovice však rázne z tejto kategórie treba vynechať, keďže väčšina vozidiel je technicky (nie vízorom) na tom o aspoň 80% lepšie, ako boli v BA, či iných prevádzkach, z ktorých boli odkúpené. Generálna oprava 6605 je toho príkladom.
Na tamojsie pomery celkom slusne!👍
Foto 6605 po GO v tamojsich podmienkach.
https://alltransua.com/gallery/photo/171815