Fleet number:6602
Type: Škoda 15 Tr 07/6
Builder: Škoda, Ostrov
Serial number: 11304
Manufactured: 1990
In service: 18.6.1990
Out of service: 2014
Withdrawn: 25.3.2015
Scrapped: Spring 2016
Acquisition price: 1 144 100 Kčs
Depot: Hroboňova
Accidents: 22.4.2002 sa na zastávke Patrónka v smere na Lamačskú cestu zrazil autobus č. 1908 (21/20), trolejbus č. 6602 (212) a autobus SAD.
Overhauls and changes: Generálna oprava v DPB (2005) - trolejbus dostal aj dopytové otváranie dverí

Zberače Lekov (2010)
Information system: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 1/2004)
BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 1/2004)
Last records of service:
31 Oct 2014 206/5
30 Oct 2014 201/4
29 Oct 2014 201/3
28 Oct 2014 201/12
27 Oct 2014 208/2
26 Oct 2014 201/7
24 Oct 2014 202/9
23 Oct 2014 202/4
22 Oct 2014 202/5
21 Oct 2014 201/2
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tento voz spolocne so 6607 znel pri rozbehu ludovym opisom ako silno skripajuce dvere v byte pocas rozjazdu.

Slo len o upravu regulacnych dosiek ci stala za tym hlbsia zmena ?

Mal aj silne hlucny kompresor, ktory na Cilizskej bolo pocut z nastupnej zastavky.

Dokonca mam pocit ze slo o jeden z mala z vozov ktory nebol zlomeny v roku 2013, nemal vyrezy v podlahe za klbom v priestore pre kociky.

Sila, ake spomienky clovek ma napriek dekade, co tu tie vozy nejazdia.
Reply on: N/A #1:
Spomínam si veľmi dobre na ten atypický zvuk, 6607 bola intenzívnejšia.

Predpokladam, že vzhľadom na obdobie opráv oboch vozidiel po ktorých sa zvuk objavil, mohlo ísť o niečo experimentálne s uložením daných dosiek, alebo typ ochrany polovodičov, prípadne prenastavenie meniča. Žiaľ priamo pri opravách elektrotechnických súčiastok týchto vozidiel som nebol.

Hlučné kompresory, no to bola taká slabosť azda všetkých trolejbusov Škoda 15 Tr s piestovým kompresorom. V tomto jedinom mali TrM po roku 1997 (vrátane) navrch s rotačnými kompresormi Hydrovane.