Vôbec ešte funguje?
Fleet numbers: |
| ||||||||||||||||||||
Type: | Škoda 14 Tr 10/6 | ||||||||||||||||||||
Builder: | Škoda, Ostrov | ||||||||||||||||||||
Serial number: | 11646 | ||||||||||||||||||||
Manufactured: | 1991 | ||||||||||||||||||||
In service: | August 1991 | ||||||||||||||||||||
Acquisition price: | 994 211 Kčs | ||||||||||||||||||||
Depot: | Hroboňova
Trnávka | ||||||||||||||||||||
Overhauls and changes: | Úprava na výcvikové vozidlo po prvej strednej prehliadke (1992)
GO + žltý náter, optický informačný systém BUSE (2007) Dosadenie zariadenia na rozmrazovanie trakčného vedenia (1/2008) | ||||||||||||||||||||
Information system: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (98 × 19 px) (od 2007) | ||||||||||||||||||||
Additional information: | instruction vehicle, historic vehicle | ||||||||||||||||||||
Other data: | Trolejbus bol preradený na výcvikové vozidlo vďaka náhode. Jeho posádka dostala nové vozidlo #6613 a keďže v rovnakom čase sa plánovalo vyčlenenie nového výcvikového trolejbusu a #6309 bola práve na strednej prehliadke, ako výcvikový bol zvolený práve tento trolejbus. Vozidlo bolo preradené medzi školské k 1.7.1992.
V zimnom období bol trolejbus od roku 2008 využívaný na postrekovanie trolejového vedenia proti námraze. Po roku 2017 prevzal úlohu výcvikového vozidla trolejbus #8145 (ex 6315). | ||||||||||||||||||||
Last records of service: |
|
Andrej
"Respektujem sice kazdeho nazor v tejto diskusii ale tento komentar je za mna najviac mimo realitu. Uz len minimalne tym, ze aj napriek preukazatelne silnym dokazom, ze oprava 6617 je mimoriadne narocna nielen fyzicky ale aj co sa tyka financii, existuje niekto, kto priviera oci a slepo pokracuje dalej bez akejkolvek logiky" - Keďže DPB do tej opravy išiel, tak očividne nie som jediný. A mám to pochopiť tak, že oprava 6207 alebo 6607 by bola menej finančne náročná? 6607 už 11 rokov hnije pod holým nebom!
"Kde bolo pisane, ze sa maju zachovat 2 az 3 14 Tr, ked druhy tabor ma problem co i len zachovat 2 klbove trolejbusy ? To mi pride trosku zcestne." - Ozval sa tu niekto v diskusii, že zachovanie 6309 nemá zmysel, keď máme 6207? Nie, neozval, a ešte sa k tomu pridala plejáda ľudí ktorí chcú k nim aj 6607. A tiež nevidím žiadny odpor ku 6278.
Z mojej strany končím v tejto debate. Dúfam, že keď píšete toľko veľa hejtu voči tým ktorí nepoužívajú čistý rozum, tak robíte aj niečo užitočné pre historické vozidlá. Kritizovať z pohodlia obývačky môže každý, zachovať historické vozidlá v obmedzených podmienkach DPB však potrebuje silné nervy.