Ak vozidlo nie je morálne, technicky a prevádzkovo zastarené, tak vyšší stupeň opravy je správny krok. Moderné autobusy sú pri správnej údržbe schopné ďaleko prežiť svoju deklarovanú životnosť aj bez nutnosti GO ala B741. Taká GO sa už na moderných vozidlách ani neoplatí a ani ju nepotrebujú. Povedal by som, že stačí vyvariť hrdzu+nástrek dinitrolom, nastriekať to "aby to vyzeralo", dať nejaký väčší servis motoru, prevodovke a nápravám a takýto MB sa v pohode dožije aj 20 rokov. Treba podotknúť, že to nie je ŽIADNA nadštandardná starostlivosť! Keď sa hráme na takých ekológov, prečo radšej vozidlo, ktoré spĺňa všetky štandardy neopraviť? Ona aj tá "blbá" Sorka, ako im ľudia nadávajú, odjazdí s nejakou väčšou opravou 20 rokov. Skutočne by som to nenazýval len nejakou "šotoušinou"