Fleet number:6229
Type: Škoda 14 Tr 08/6
Builder: Škoda, Ostrov
Serial number: 10425
Manufactured: 1987
In service: 31.12.1987
Withdrawn: 25.3.2015
Scrapped: Spring 2016
Depot: Trnávka
Overhauls and changes: Veľká prehliadka v DSZO Zlín (návrat 10/1996)
Information system: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 3/2009)
BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 3/2009)
Specific signs: Optická signalizácia "Zastavíme" nad dverami
Other data: V roku 2011 zapožičaný vozovni Hroboňova
Last records of service:
25 Jan 2015 64/1
23 Jan 2015 64/2
21 Jan 2015 204/6
20 Jan 2015 209/3
19 Jan 2015 212/4
12 Jan 2015 205/4
7 Jan 2015 204/2
5 Jan 2015 205/4
2 Jan 2015 207/5
31 Dec 2014 64/3
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dali by sa prosím upraviť sériam 6228-53 a 54-56 podtypy ? Seria 6228-53 je len 14 Tr 08 a 54-56 su 08/6 nakolko su rocnik 1989 a su na danych VS zmeny hlavne v interieri a po vyrobeni aj zvonka. Interier ma ine usporiadnie sedaciek a iny typ list v interieri. Z vonkajsej casti mali 08 po vyrobe krycie listy a 08/6 ich uz nemali. Len tolko k tomu. Roky vyrobi a VIN + poznatelne znaky tychto VS su myslim dostacujuce.
Reply on: N/A #1:
Veď a nie je rozdiel medzi 08 a 08/6 len v tom, že sa začalo značiť prevádzkové napätie?
Reply on: Viko #2:
Je to jednou zo zmien ale postupom casu sa tam aj zacali menit taketo male vecicky.🙂
Reply on: Viko #2:
Sú tam drobné rozdiely vo výzore a usporiadaní interiéru (rozostupy medzi sedačkami). Skutočne sa to asi láme na 14 Tr 09 (08/7). Či to má oporu v papieroch, neviem.
Reply on: Viko #2:
Medzi tými vozmi rozdiel napr. na stanovišti vodiča bol.
Reply on: S499.1023 #5:
Velmi dobre si spominam najma na slonovinovy obklad pristrojovky, alebo oproti serii 08/6 z roku 1989 v umiestneni tlacidla na blokovanie kurenia pred prejazdom vyhybky.

Tento voz si pamatam kratko po dodani este z mojich trnavkarskych cias. Zo zaciatku klasicka 14 Tr a vsak pre mna toho casu s netypickym druhom uzavretej kabiny (rychlo som si vsak zvyskol). Po riadnom zabehani jedno z najvacsich zihadiel co sme mali.

Necudujem sa, ze tolkokrat unikla vyradeniu 😃
Reply on: N/A #6:
Tých dobrých vozidiel z tejto série bolo celkom veľa. Za mňa 6231 a 6236. Keď som ako brigádnik na jednej z nich schytal službu, vrátane 6229 ktorú spomínate, bola radosť z jazdenia.