Fleet numbers:
  1. 4020    February 2008
  2. 1999    from December 2008
  3. 4921    from November 2010
Type: Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity
Builder: EvoBus GmbH, Nemecko
VIN: WEB62828513108765
Plate: MA-XI 145 (D)
BA-MA934
BA-196UY (od 12/2008)
BT-828EP (od 12/2021)
Manufactured: 2005
In service: 5.2.2008
Acquisition price: 10 891 850 Sk
Depot: Trnávka (do 31.10.2010)
Petržalka (od 31.10.2010)
Home line: 96 (do 1/2013)
68 (2013 - 2019)
84 (6/2019 - 3/2024)
191 (od 3/2024)
Ads: Avion - Ikea (7/2009 - 12/2010)

Slovenský hokejový tím (13.2.2011 - 2011)
Accidents: Nehoda s nákupným vozíkom, ktorý ušiel zákazníkovi nákupného centra (8.12.2008) - autobus mal poškodený pravý bok zadného nárazníka.
Information system: BUSE BS 100 (od 12/2008)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 12/2008)
BUSE BS 120, BS 120 (od 12/2008)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Other data: 2. prototyp

Prezentačné vozidlo výrobcu (2005 - 2008) - počas prezentácie v Bratislave jazdil na vybraných linkách MHD od 5. februára 2008 niekoľko dní pod číslom 4020. Po jeho zaradení do vozidlového parku DPB začal premávať v decembri 2008.

Autobus od 3/2023 do 3/2024 nejazdil pre poškodený rám.
Last records of service:
25 Dec 2025 83/10
23 Dec 2025 191/4
22 Dec 2025 191/4
19 Dec 2025 191/5
18 Dec 2025 191/5
17 Dec 2025 191/5
16 Dec 2025 90/6
14 Dec 2025 83/9
12 Dec 2025 84/11
11 Dec 2025 191/5
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tak koniec roka je ozaj aj jeho koncom v premávke. 🙂

https://www.facebook.com/share/p/16Zfh7w72y/
Reply on: randomtipekzulic #59:
Uz sa to riesilo na hlavnej stranke autobusu. Zevraj ma byt od zaciatku roka.

randomtipekzulic

Bude zachvany ako Historicky voz?
Ak ano, tak cca. kedy
Reply on: Eeee #56:
Absolútny súhlas
Reply on: Eeee #56:
Bráško, nechces ze nekomentovat? Nikto na to neni zvedavy. Ked sa ti nieco nelubi napis rovno podniku alebo si to nechaj pre seba
Voz ma rozpadnutý motor + kardan
Aký hrozný šrot.
Škaredé, nepotrebné,
hnusné, sprosté, strieborné hovado

Škoda Forcity

Tento autobus je ako boeing 747.
Nie je kráľovná oblohy, ale Bratislavských ciest. 🙃
Reply on: pharel #46:
Nie. Nevieš ako funguje verejne obstarávanie.
Reply on: Petto #45:
Pettvak.
Reply on: Petto #34:
Tým, že je to prototyp, tak má niektoré veci inak ako sériové vozy, takže je lepšie, aby bol v rukách ľudí, ktorí mu rozumejú.

Zberač mínusiek

Toto je síce mimo štandardy, ale mne je to sympatické.
Reply on: marek1978 #49:
Ďakujem pekne.
Reply on: Andrej #48:
do 800tis.
Nevie niekto koľko kilometrov má tento zázrak odjazdených? Dnes som sa s ním zviezol a bola to nenormálne luxusná jazda, by som nevedel že ten voz nie je nový. Je jasné že niekto má k nemu vzťah.
Reply on: pharel #46:
Mercedes 3napravovy je nevysutazitelny u nas (lebo cena). Mozno tak Conecto este.
Reply on: Petto #45:
No ved ked nie 4-napravove capacity tak ine modely mercedesu s 3 napravami ale urcite kvalitne. Nechapem ci sa im viac oplati kupovat castejsie nekvaline Sorky co uz po 2 rokoch jazdenia vyzeraju na rozpadnutie alebo zainvestuju raz a maju na 8r pokoj. Inak uz aj v Kentoch sa zacina kazit klima alebo ju soferi nepustaju, lebo tieto prve letne dni co boli, v ziadnom co som isiel nefungovala a boli otvorene okna.
Reply on: pharel #43:
Dalsie Capacity tu uz pravdepodobne nebudu nikdy. Jednak cena a dvak su to 4napravove vozidla, o ktore mesto zaujem nema lebo cena.
Reply on: pharel #43:
Neviem ako vodiči, ale ako občasný cestujúci ich mám najradšej. A sú fakt pekné aj po rokoch.
Reply on: kohut2012 #42:
Presne, vsetky tieto Capacity medaky su tak stale dobre a pekne, nezhumplovane ako Sorky, ktore prisli neskor, bodaj by sme v buducnosti opat nakupili Mercedesy.
Najkrajsi a najluxusnejsi autobus. Ked ho clovek vidi, oci na nom necha. Z interieru je citit luxus a kvalita.