VehiclesTrams (Trolleys)ČKD Tatra K2 › #7019/II

Fleet numbers:
  1. 309    1969 – 1983
  2. 7001    1983 – 1990
  3. 7019II    1990 – 1993
Type: K2
Builder: ČKD - Tatra Praha
Serial number: 157978
Manufactured: 1969
In service: July 1969
Withdrawn: 1993
Acquisition price: 810 000 Kčs
Depot: Jurajov dvor (1969 - 1973)
Krasňany (od 1973)
Ads: Technomat (5.9.1991 - 5.9.1992)

Technomarket
Overhauls and changes: GO 7/1986; rovné plechy
Other data: Prvý vozeň typu K2 v Bratislave, technické skúšky prebiehali od 5.5.1969.

V roku 1976 bol preradený na školský vozeň, o rok neskôr bol preradený späť, pretože mal často poruchy.

Medzi týmto vozňom a #7019 došlo k vzájomnej výmene evidenčných čísiel.

Jeho zadnú časť dostala brnianska K2 #1131.
Last records of service:
24 Aug 1993 3/1
9 Jul 1993 3/4
30 Oct 1992 3/2
29 Jun 1992 11/13
27 Feb 1992 3/4
25 Oct 1991 5/5
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 4004 #1:
Este pridat, ze pocas prevazdky v Ostrave bola oznacena aj K1, podla tej knihy.
Nedavno som si kupil knihu o elektrickach typu PCC v severnej Amerike. Vo vacsine knihy sa pise o elektrickach v premavke v severeoamerickych mestach, ale na konci sa pise aj o medzinarodnymi PCC elektrickami, vratane Tatry. Je tam napisane, ze tento voz bol povodne vyrobeny ako prototyp pre Ostravu, ev. c. 801, pod oznacenim T3/180 v roku 1965, a dostal GO v roku 1968 v CKD predtym co prisiel do Bratislavy. Nevie niekdo, ci je toto pravda?

Nakolko je v tej knihe aj napisane, ze T3 717-736 boli K2, mozno ide o nespravne informacie, ale neviem.