| Fleet number: | 4940 | ||||||||||||||||||
| Type: | Ikarus 280.08/A | ||||||||||||||||||
| Builder: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||||||
| Serial number: | 280 08/A 3774 89 | ||||||||||||||||||
| Plate: | BAA 98-82
BA-282GJ | ||||||||||||||||||
| Manufactured: | 1989 | ||||||||||||||||||
| In service: | 14.11.1989 | ||||||||||||||||||
| Out of service: | March 2007 | ||||||||||||||||||
| Withdrawn: | June 2007 | ||||||||||||||||||
| Scrapped: | 6.6.2011 | ||||||||||||||||||
| Acquisition price: | 842 239 Kčs | ||||||||||||||||||
| Depot: | Petržalka | ||||||||||||||||||
| Home line: | 117
85 do 2004 94/10 (2006) | ||||||||||||||||||
| Information system: | BUSE BS 100 (od 1999) | ||||||||||||||||||
| Other data: | Vozidlo sa plánovalo zachovať ako historické, neskôr v roku 2010 bolo rozhodnuté, že historický Ikarus 280 bude len #2881 a vozidlo 4940 sa malo zachovať ako zdroj náhradných dielov pre #2881. V novembri 2010 sa vozidlo dostalo omylom medzi autobusy určené na zošrotovanie, pričom bolo rozpílené na dve časti a v poslednej chvíli pred odvozom na vrakovisko zložené z trailera. Nakoniec však bolo v júni 2011 odvezené do šrotu s ďalšími vyradenými autobusmi. | ||||||||||||||||||
| Last records of service: |
|