| Fleet numbers: |
| ||
| Type: | T3/III.CS (1966 - 1978)
T3M (od 1978) | ||
| Builder: | ČKD - Tatra Praha | ||
| Serial number: | 155778 | ||
| Manufactured: | 1965 | ||
| In service: | 1966 | ||
| Out of service: | 1991 (?) | ||
| Withdrawn: | 1994 | ||
| Depot: | Jurajov dvor | ||
| Couples: | 602+601 (1980 - 1983)
7602+7601 (1983 - 1991) | ||
| Ads: | Strešné reklamné panely | ||
| Overhauls and changes: | Modernizácia na typ T3M v DP mesta Brna (prvý rekonštruovaný vozeň) - výzbroj TV1 (1978). Počas modernizácie v DP mesta Brna bola jeho strešná časť nalakovaná podľa brnianskych zvyklostí a ešte pred transportom do Bratislavy bola prelakovaná do typickej bratislavskej schémy. Prvé vypravenie do premávky s cestujúcimi po modernizácii bolo 10.10.1978 na linke 4. | ||
| Other data: | Po modernizácii vozeň nebol vybavený zásuvkami pre viacčlenné riadenie, keďže sa nepočítalo s prevádzkou spriahnutých električiek. Zásuvka bola doplnená až pri prvej oprave vyššieho stupňa. Pri spájaní električiek T3M do súprav bol zaradený za vozeň #602 do súpravy #602+601, pretože bolo jednoduchšie zriadiť zásuvku na prednom čele, než ťahať káble cez celý vozeň k zadnému čelu.
Pred vyradením slúžil ako posunovací vozeň vo vozovni Jurajov dvor Jeho poslednou jazdou bol skúšobný výjazd z vozovne Jurajov dvor - cestou späť na Trnavskom mýte jeho skorodovaná karoséria klesla o niekoľko centimetrov, čím bol definitívne spečatený osud prvého tyristorového vozňa v Bratislave | ||
| Last records of service: |
|