| Fleet number: | 1930 | ||
| Type: | Ikarus 280.08
Ikarus 280.08G (1989 - 1991) | ||
| Builder: | Ikarus Budapest | ||
| Serial number: | 1008/81 | ||
| Plate: | BA 44-11 | ||
| Manufactured: | 1981 | ||
| In service: | 1981 | ||
| Withdrawn: | 6.1.1992 | ||
| Sale: | SAD Nové Zámky (7/1993) | ||
| Depot: | Trnávka | ||
| Overhauls and changes: | GO v ČSAO Pacov (1988 - 1989)
Po GO bol v roku 1989 prototypovo prestavaný v ČSAO Lučenec na kombinovaný pohon nafta - stlačený zemný plyn po vzore takto prestavaných Ikarusov 280 v Maďarsku. Po prestavbe slúžil iba na testovacie účely vývojového strediska plynofikácie DPB. V roku 1991 bol uvedený do pôvodného stavu a zaradený medzi premávkové vozidlá, no krátko nato bol vyradený. | ||
| Last records of service: |
|