Fleet numbers:
  1. 267    1964 – 1978
  2. 277II    1978 – 1983
  3. 7501    from 1983
Type: T3/III.CS
Builder: ČKD - Tatra Praha
Serial number: 155322
Manufactured: 1964
In service: February 1965
Withdrawn: 1991
Acquisition price: 335 833 Kčs
Couples: 7501+7526 (? - ?)
Overhauls and changes: GO výmenným spôsobom (1978)
Other data: Po vyradení z osobnej prevádzky v roku 1988 bol posunovacím vozňom na trianglovom obratisku v Komisárkach. Vyradený bol po nehode.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #7:
Bol v tom bordel a ja som bol jeden z mála, ktorý to presne sledoval a zapisoval. Preto, keď sa zavádzal 4-ciferný systém, obrátil sa DP na mňa, ako by sa to dalo rozumne usporiadať. Podarilo sa mi ich presvedčiť, že vozy treba do radu 7501-7527 zaradiť nie podľa vymenených čísel, ale podľa pôvodných.
Reply on: Viko #6:
Chápem, tak to je potom rozumné riešenie, ale v administratíve s tým musel byť potom pekný bordel.
Reply on: N/A #3:
Lebo nešlo o vyraďovanie (277/I pod iným číslom fungovala ďalej), ale o skrátenie prestoja pri oprave. V prípade električiek to je skôr formálny štatistický úspech, ale pri autobusoch bolo praktické, že ak do ČSAO dovezieš rozpadnutý voz a oni ti obratom dajú na tie doklady opravený, vo výsledku máš minimálny výpadok vo výprave.
Reply on: Minko #4:
Rozumiem, zlaté časy. 😎
Reply on: N/A #3:
Kvoli papierovavkam. Je to sice nove vozidlo ale tvari sa ako ine. Nieco ako ked sa na busoch prehazovali stitky s VIN-kom.
Reply on: S499.1023 #2:
A prečo sa to nazývalo vôbec GO a nevyradilo sa a nenahradilo novým vozidlom s iným evč?
Reply on: Andrej #1:
Výmena celého vozidla okrem evidenčného čísla.
Co presne je to GO vymennym sposobom?