VehiclesBusesSOR NB 18 City › #4263

Fleet number:4263
Type: SOR NB 18 City
Builder: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Serial number: 525
VIN: TK9F8XXNPFLSL5525
Plate: BL-508KA
Manufactured: 2015
In service: 22.7.2015
Acquisition price: 308 200 €
Depot: Petržalka
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V), BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Last records of service:
27 Apr 2024 91/4
26 Apr 2024 98/4
25 Apr 2024 91/4
24 Apr 2024 98/1
23 Apr 2024 91/2
22 Apr 2024 91/1
N80/1
21 Apr 2024 29/6
20 Apr 2024 91/4
19 Apr 2024 98/5
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jadran #4:
nehovorím že sa to tak v porovnaní s Karosami môže javiť, ale musíme brať uvažovanú životnosť každého vozidla a nepozreať sa na to, že podvýživením z minulosti budeme autobusy na polovici životnosti považovať za nové (alebo skoro nové). To že nám tu niekoľko vozidiel vozoparku (a nie najmenej) presluhuje, neznamená, že si budeme zatvárať oči nad tým, že nám ochvíľu začnú presluhovať iné vozidlá (nemyslím tým teraz túto SOR-ku konkrétne). S tvojím príspevkom #3 inak úplne súhlasím. Tie vozidlá "tak trochu" nezvládajú kvalitatívny stav našich ciest. Čo v spojení len s priemernou údržbou je smutné kombo.
Reply on: Minko #2:
V podniku, ktorého vozopark tvorí nemalé množstvo pomaly tridsaťročných Karos B 741, ktorých sa už roky nevie zbaviť, sa kľudne môže ani nie päťročný voz považovať za fungl nový.
Reply on: Viliam22 #1:
To je tak, keď sa stretne kvalitný výrobok s kvalitnými cestami (hlavne tu v Petržalke, kde tento konkrétny voz obvykle jazdieva). Do toho ešte dielňa, ktorá tieto vozy "udržuje" (v trvale poruchovom stave) a výsledok je na svete.
Reply on: Viliam22 #1:
neviem či sa o buse, ktorý dosiahne o pár mesiacov polovicu svojej plánovanej životnosti (myslím že pri SORoch 1. generácie sa uvažovalo o pomalom začatí vyraďovania- t.j. cca 10 ročné) je relatívne nový.
Relatívne nový bus a stredná náprava vydáva otrasné zvuky