Načo sa bude využívať keď je “špeciálne vozidlo”?
Fleet number: | 6635 | ||||||||||||||||
Type: | Škoda 15 Tr 13/6M | ||||||||||||||||
Builder: | Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov | ||||||||||||||||
Serial number: | 13078 | ||||||||||||||||
Manufactured: | 2002 | ||||||||||||||||
In service: | 1.2.2003 | ||||||||||||||||
Acquisition price: | 14 195 185 Sk | ||||||||||||||||
Depot: | Hroboňova (do 2014)
Trnávka Hroboňova (9.9.2020 - ) | ||||||||||||||||
Accidents: | Nehoda s osobným vozidlom na Mickiewiczovej ul. (noc 20./21.10.2023) | ||||||||||||||||
Overhauls and changes: | GO v Zlineri (2012 - 2/2013)
Montáž kamerového systému (2021) | ||||||||||||||||
Information system: | BUSE BS 100
BUSE BS 200 BUSE BS 120, BUSE BS 120 BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) | ||||||||||||||||
Additional information: | historic vehicle | ||||||||||||||||
Other data: | Do Bratislavy prišiel 8.11.2002.
Od novembra 2015 do leta 2020 vozidlo nejazdilo, v auguste 2020 bolo opäť uvedené do prevádzkyschopného stavu, následne bol využívaný na nočných linkách do začiatku novembra 2023. Od novembra 2023 je trolejbus využívaný na príležitostných nostalgických linkách. | ||||||||||||||||
Last records of service: |
|
Andrej
Ale dobre, to su len moje osobne dovody - keby 6635 prelakovali do povodnych farieb tak som s tym tazko v pohode - ale preco do stavu po GO? Ak by nam u 14iek nestacila 6278 po GO, tak rovnako by nam nemala stacit 6635 po GO.
6207 bude v kremovom, 6309 bude v kremovom - to nechame cely ten nater zaniknut? Mozno by sa 6607 mohla do toho laku natriet, ale jej zachovanie je velmi otazne...