Prečo sú dizajny áut, autobusov a trolejbusov z roku 2019 - 2021 také hnusné?
						
						
						
						
					| Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity | 
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Solaris Trollino 24 MetroStyle | 6000 | 2018–2019 | 2020 | 2020 | 1 | 
| Total | 2018 | 1 | ||||
| Length | 24800 mm | 
|---|---|
| Width | 2550 mm | 
| Height | 3450 mm | 
| Height of floor | 320 mm | 
| Wheelbase | 5900 mm, 6000 mm a 7350 mm | 
| Doors | 5 | 
| Number of seats | 52 + 1 | 
| Number of standing places | 150 | 
| Design load | 203 (5 os./m2) | 
| Gross vehicle weight | 37000 kg | 
| Motor control | Cegelec Integra 3236.Sa / TV Europulse, s IGBT tranzistormi a mikroprocesorovým riadením | 
| Engine | TSA TMF 35-44-4, asynchrónny | 
|---|---|
| Continuous power output | 160 kW | 
| Number of motors | 2 | 
| Total power output | 320 kW | 
| Maximum speed | 65 km/h | 
| Steering wheel | RB Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia | 
| Axles | predná: ZF, nezávislé zavesenie kolies
 druhá a tretia: ZF AV 133, hnacia, portálová zadná: ZF, vlečená, riaditeľná  | 
			
| Tyres | 275/70 R22,5 | 
| Air conditioner | 2x Konvekta UltraLight | 
 
 
						
						
 Asymetrické čelo má svoju logiku. Keď sa na to lepšie pozrieš, kopíruje líniu nástupu a rastie aby splynulo s kokpitom vodiča. Veľkým problémom je toto grafické riešenie vozidla, v BA farbách ta asymetria nebude až tak zvýraznená napríklad 
						
 Ale niečo sa najde napr. Škoda 31Tr je krásna alebo keď odbočím od autobusov tak Toyota Corolla
						
 
						
810zssk