VehiclesBuses › Solaris Urbino 8,6

Solaris Urbino 8,6

Fleet List

Set Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Solaris Urbino 8,6/III 1911 – 1915 2017 2018 5
2. Solaris Urbino 8,6/III 1916 2018 2018 1
Total 2017 – 2018   6

Technical Data

Length 8600 mm
Width 2400 mm
Height 2850 mm
Height over air conditioning 3150 mm
Height of floor 320 mm (270 mm s kneelingom)
Wheelbase 3720 mm
Doors 2
Number of seats 15 + 1
Number of standing places 36
Design load 51 + 1
Weight of unloaded vehicle 9100 kg
Gross vehicle weight 14400 kg
Engine Cummins ISB6.7E6C 280B, Euro 6, naftový 6-valec
Continuous power output 204 kW / 2100 rpm
Piston displacement 6693 cm3
Maximum torque 1100 Nm / 1000 rpm
Maximum speed 80 km/h
Transmission ZF Ecolife 6 AP 1200B, 6-stupňová automatická s integrovaným retardérom
Steering wheel RB Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia
Axles predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
zadná: ZF AV 133, portálová, hnacia
Tyres 275/70 R22,5 (predná náprava)
385/55 R22,5 (super single, zadná náprava)
Air conditioner Eberspächer Sütrak AC 515 G2 III
Cooling capacity 18 kW
Heating capacity 18 kW

Fotografie

Vehicle catalogue

1911 1912 1913 1914 1915

1916

Number of vehicles in service: 6 (100 %)

Number of withdrawn vehicles: 0 (0 %)

Legend

1916vehicle in service
1915online

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #56:
V skratke: Hoďte naňho sieť.
Reply on: Ámos #55:
Na základe Google Maps. Inak by ich nemohol navrhnúť na cesty, kde ledva prejde väčšie osobné auto, do jednosmeriek, zákazov, uzavretých areálov.....
Reply on: pavmach #54:
Na zaklade akych dat si vypracovaval tieto linky?
Ak chceme, aby ľudia presadli z áut do MHD, treba urobiť razantné kroky. Veľmi dôležité sú lokálne linky, ktoré by ľudí doviezli čo najbližšie k ich domu. Treba zaviesť linky do všetkých oblastí BA, ktoré nie sú obsluhované a treba, aby tieto linky mali atraktívne ciele a dobre sa z nich prestupovalo na ostatné linky. Ja som vypracoval návrhy rôznych lokálnych a rekreačných liniek po celej BA. Snažil som sa, aby boli obslúžené naozaj všetky oblasti, ktoré to potrebujú:
Kamzík, Koliba, Ahoj, Krasňany-Slanec - https://drive.google.com/open?id=1e_X4XU65PaUAFwghLVIt44-z0SehEU1g&usp=sharing
Krasňany, Rača - https://drive.google.com/open?id=1cbPC0x5d-g7ju4WSewnBV3RCc4CoacI8&usp=sharing
Prievoz, Ružinov, nákupné zóny Trnávky - https://drive.google.com/open?id=1czunvJKYo5dw7h4IRBW1yHNYix2SVi7-&usp=sharing
Vajnory - https://drive.google.com/open?id=15-vo_QUzHdw8rmZ4BIkoJ5my8c_5ca0Z&usp=sharing
Patrónka, Kramáre, Koliba, Kamzík - https://drive.google.com/open?id=1JDBAe9GnH5q3Edb9rz9Ze8d51Mm09-RA&usp=sharing
Lesopark, Jaskový rad, štvrť nad Hlavnou stanicou - https://drive.google.com/open?id=1pCbg-tyLJtPYsVnNYK9tijWcaJ0WXBNB&usp=sharing
Patrónka, Lesopark, Kačín - https://drive.google.com/open?id=1297DnMM8iviUkXxw3rMffCR3FyS0MA5U&usp=sharing
Jarovce, Rusovce, Čunovo - https://drive.google.com/open?id=1t0FzxWy3UJcm-GAgWboACop6vLpVjf1b&usp=sharing
Devínska Nová Ves, Devín - https://drive.google.com/open?id=1C-4sICzyCS6CdbAakiNUybnKMasSqkLD&usp=sharing
Záhorská Bystrica, Lamač - https://drive.google.com/open?id=1mUe3nWKfHsOrpwRcm1caBLzMLiADPjR1&usp=sharing
Petržalka - https://drive.google.com/open?id=1mGRNDgUtWga7TCviyYcCyoEtWIhBIxZG&usp=sharing
Dúbravka - https://drive.google.com/open?id=1_ixI2IluOgv1UobosePQ9PFyINdBoWu_&usp=sharing
Karlova Ves - https://drive.google.com/open?id=1Kk8EEX1Aff--J9HJ12as3QMt8YmZ-Flh&usp=sharing a https://drive.google.com/open?id=1nZA9ZFKIQ33r69A7TqHI8cz6k0Q630jt&usp=sharing
Vrakuňa, Podunaj. Biskupice - https://drive.google.com/open?id=1wcxsidTC2fUVev7xnHbALEf0_f7sQYA9&usp=sharing , https://drive.google.com/open?id=1PJs7aAeh1lHo604xQHjFtaLQIYx0R8Zi&usp=sharing a https://drive.google.com/open?id=12xsfRZRAc7ppOt2HoY14DE0gwU0bShC0&usp=sharing
Staré mesto - https://drive.google.com/open?id=1D-rJErrVCtyhpR-dqq46HP27pRe3Vs-I&usp=sharing a https://drive.google.com/open?id=10Q_2Wqnoupt78C5gQwETxbTVrGFmL6kf&usp=sharing
Staré Grunty, Bôrik - https://drive.google.com/open?id=13sVAOROTmngGI10Q7DmbzQTELr9OZLWc&usp=sharing
Reply on: Melange #52:
Hej tak by to bolo najlepšie. Vyjazdil by v pohode 30 min. int.
Reply on: david1 #50:
V súčasnosti hej, ale ak by to chodilo tak ako navrhuje TomJ (podľa mňa rozumnejšie ako teraz), tak by to tade vôbec nechodilo. Potom už možno radšej spraviť tú linku ako okružnú, kľudne iba jednosmerne.
Reply on: Melange #46:
Je tam kopec firiem. Je nezmysel tade prechádzať bez zastavenia.
Reply on: Petto #48:
Pripadne 63 urobi zachadzku k Pharosu a moze sa hned vratit k AVIONU kde bude konecna.
Reply on: 810zssk #42:
Problem by vsak bol co so socialkou ? Pharos nema ziadnu, na druhu stranu asi kazdy spoj L63 nepojde na pharos / kludne aj kazdy druhy / co robi v sedle int. 40minut a v spicke 30minut.
Reply on: CePo #39:
Treba odstrániť nebezpečné prístrešky, stačí tyčka s označníkom a nechať obsluhovať aj 35-kou.
Reply on: david1 #45:
Aha, viem, tá ulica sa už volá Pri letisku, ako aj všetky ulice v areáli Pharosu. Otázka je, či kvôli DHL má zmysel robiť zastávku - z mapy sa zdá, že tam v súčasnosti skoro už nič ďalšie nie je.
Reply on: Melange #44:
Galvaniho je okolie Kiky a Ivánska cesta sú aj odbočné k Pharosu kde sídli DHL a pod.
Reply on: david1 #43:
K 69 - myslel si Galvaniho, nie?
Reply on: TomJ #30:
Pri L58 by sa zišlo pohrať s CP . V rannej špičke je 60 min. resp. 90 min diera.
Vtedy vykonáva školský spoj.. Ak to vozí decká, len na Trnávku dal by som to normálne do CP no s upravenou trasou. Napr. vynecháva zastávky... a pod.
Prac. prestávku posunúť po 8:30

L69 zaviesť obsluhu Hornbachu, Kiky a administratívy Samsungu, Medirexu.
Doplniť zastávky na Ivánskej ceste , kde je kopec firiem a teraz tam prejde bez zastavenia.

L151 jednoznačne potiahnuť vyššie na Ahoj a pokial sa nebybuduje obratisko tak to viesť okruhom. Nová zachádzka na Tupého ak sa tam tiež vybuduje obratisko.
Prevádzka apoň do 22:00 + volné dni. Nie je nutné večer a cez víkendy zachádzať na Tehelnú.

Zaviesť obsluhu Slanca zatial okruhom po miestnych komunikáciach.
Reply on: TomJ #36:
Ja by som osobne 69 zrusil a do Pharosu predlzil 63. Tieto specialne linky "na posledne tri zastavky" povazujem za uplny nezmysel tam kde komunikacie umoznuju prejazd normalneho autobusu.
Reply on: TomJ #36:
Hej, ten návrh je fajn, ale ako nevýhodu vnímam, že takto by neobsluhovala Ikeu a protiľahlý Korzo shopping. Aj keď možno je ich obsluha inými linkami dostatočná, neviem posúdiť.
Reply on: CePo #39:
Prístrešky už sú odstránené, minimálne dva z troch.
Reply on: Melange #35:
Na Krcacoch nestoji ani nocak z dovodu nebezpecnych autobusovych pristreskov. Kedze realne hrozi, ze sa samovolne zrutia, tak sa tam radsej nezastavuje. Avsak X5 tam zastavuje, lebo pocas dennej elektrickovej vyluky to nebezpecne nie je...
Reply on: Viko #37:
Nestala , ani ked este fungovala samostatna 36tka Borska - Tesco Lamač.