VehiclesBuses › Iveco Urbanway 10,5M

Iveco Urbanway 10,5M
Iveco Urbanway 10,5M

Fleet List

Set Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Iveco Urbanway 10,5M 2401 – 2424 2017 – 2018 2018 24
Total 2017 – 2018   24

Technical Data

Length 10470 mm
Width 2500 mm
Height 2846 mm
Height over air conditioning 3066 mm
Height of floor 320 mm (1. dvere), 250 mm s kneelingom
330 mm (2. dvere), 260 mm s kneelingom
340 mm (3. dvere), 270 mm s kneelingom
Wheelbase 4590 mm
Doors 3
Number of seats 25 + 1
Number of standing places 61
Design load 86 + 1
Weight of unloaded vehicle 11200 kg
Engine FPT Industrial Tector 7, Euro 6, HI-eSCR systém, naftový 6-valec s priamym vstrekovaním
Continuous power output 210 kW / 2500 rpm
Piston displacement 6728 cm3
Maximum torque 1000 Nm / 1250 rpm
Maximum speed 99 km/h
Transmission ZF EcoLife 6 AP 1200B, 6-stupňová automatická s integrovaným retardérom
Steering wheel RB Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia
Axles predná: Iveco RI 75 U, nezávislé zavesenie kolies
zadná: ZF AV 133, hnacia, portálová s dvojitou redukciou
Tyres 275/70 R22,5
Air conditioner Eberspächer Sütrak AC 136 G4 I
Cooling capacity 27 kW
Heating capacity 35 kW

Photos

Vehicle catalogue

2401 2402 2403 2404 2405 2406 2407 2408 2409 2410 2411 2412 2413 2414 2415 2416 2417 2418 2419 2420 2421 2422 2423 2424

Legend and statistics

2401vehicle in service: 24 (100 %)
2401online: 11 (45.8 %)
2401today in service: 11 (45.8 %)
2407vehicle ot of service (more than 2 weeks): 3 (12.5 %)
2407vehicle ot of service (more than 6 months): 1 (4.2 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 72.6 %, Monday to Friday 77.2 %

Currently in service on routes

36 / 1
52 / 1 2
56 / 1 2 3
57 / 1
66 / 2 3
77 / 1
139 / 1

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ecomat #40:
Katastrofa.
Reply on: tamaraL #38:
na 99 jazdia 12m Urbany - nastastie... s tymi 10,5m vozmi a s ich oneskorenou reakciou dverovych gombikov nechcem vediet co by to bolo
Reply on: Melange #34:
Na stlacenie gombiku dveri vodicom to reaguje presne rovnako dlho.
Tie Urbanwaye maju zrejme svoje roky za sebou, ale ani tie nove NS12 -ky nefunguju zrejme spravne, lebo napriklad na linke 99 ich furt musia zamieňať týmito veteránmi😃

Edit: alebo ze by tam chodili tie 12-metrove?🤔
Mohli by dať jeden k nám do Bystrice
Vie sa, prečo tieto autobusy nemajú klasický zvonček dverí SEC Infolux ako ostatné nové vozidlá? Buď tu iba vŕzga taký bzučiak ako na Crosswayi, alebo je to ticho.
Reply on: Melange #34:
Nezdá sa ti to. Fakt dlho trvá pokial príde k otvoreniu. Všetci potom znova stláčajú dopyt..
Na tomto modeli ma hnevajú neresponzívne dopytové tlačidlá - teda, že sa nerozsvieti, keď ho stlačím. Stále mám pocit, že to nezaznamenalo moje stlačenie. Tiež sa mi zdá, že hrozne dlho trvá, kým sa otvoria dvere, možno je to ešte "novotou", ale možno aj nie.
Reply on: B@rdi #32:
Strašne je to rozhegané ako keby to malo aspoň 100 000km najazdených po BA výtlkoch.
Na nohy je tam fakt málo miesta.
Reply on: N/A #31:
Minule som okúsil na 30/5, dúfam že nikdy viac. Horší autobus som v živote nevidel. Najazdené cca 5000km. ?
Toto sú najväčšie doposiaľ vraky v kategórii do 12 metrov. Rozpadá sa to za bežnej prevádzky, elektronika zamŕza (nie BUSE), žiadny priestor pre sediacich na nohy....?
Zdravim obcania 😃
Co sa deje s tymi 10.5 urbanmi?Zevraj nejaka reklamacia.V com je vlastne problem
Dik za odozvu?
Reply on: mrkvakj #28:
nemajú správny počet dverí 😃
Reply on: Ámos #27:
Aky je s nimi vlastne problem? Co vsetko DPB vadilo?
Toto je aky fail, tieto vozy.

Ale vzbudzuje to u mna nadeje, ze DPB uz nepreberie len tak hocico.
"odstavené vozidlo (viac ako 6 mesiacov nezasiahlo do premávky)" - ale 2401 zasiahol do premávky. Síce iba s papalášmi a ostatnými pozvanými a bez platných ečv, ale zasiahol ?
Vyzerá to tak, že budeme mať fungláče historičáky a to hneď v počte 24 ks
Reply on: Gryzly65 #21:
Áno na NB12 dvere postupne nastavujú. Prevodovky dostali našťastie nové nastavenie. Lebo pôvodé Super Eco bola katastrofa a v určitých momentoch to hraničilo s bezpečnosťou pre cestujúcich. Určite je teraz motor lepšie vyladený a zladeny s prevodovkou. Aj keď Urban radí plynulejšie a hladšie, teda ak prevodovka nehapruje, ako na niektorých ks. Ale keď to ZF dostaneš do nohy, tak pohoda. A keď ho prešľapneš, hlavne do kopca... ide ako raketa
Neviete niekto na čo sa čaká s urbanmi? Ked este nemaju aj ecv
Reply on: sk4ever #16:
Novou NB12 som sa prvý raz viezol pred pár dňami a veľmi pozitívne ma prekvapila. Čo do rozjazdu je určite svižnejšia, ako 12m Voithkový Urban, škoda, že to eliminujú príšerne pomaly nastavené dvere. Ale keď tomu naložil plný knedlík až na podlahu, mal som problém udržať sa na nohách a nespadnúť dozadu, podobne, ako kedysi dávno u hrbáčov.
Uz tu mame 1. ks
ElektroSORy len tesne par dni dozadu podpisane a uz zname aj objednavky aj rozpis dodania po kusoch. No tieto Iveca U10 podpisana zmluva davno a rozpis nikde. Objednali sa uz vobec ? ?
Reply on: S499.1023 #17:
Nie si môj protivník... Aspoň nevytrhnem niečo z kontextu a neurobím poučku.
Reply on: sk4ever #16:
Podsunieme protivníkovi to, čo nikdy nepovedal a začneme s ním zúrivo polemizovať?
Reply on: S499.1023 #15:
Áno, poloprázdny na rovine, má výkonu dosť. A nové sor nb12 so zf a super eko nastavením sú skôr katastrofa a urbanway 12 s voithtom je určite vo väčšine prípadov živší. A bavíme sa o tom, že urban je lenivý. Motory, pokiaľ viem sú identické. Ale áno, JE to mágia, môžeš tam dať motor z kosačky a prevodovka to zachráni..
Reply on: sk4ever #13:
Samozrejme, že prevodovka JE mágia, najmä automat. Motor má výkonu dostatok.
Reply on: Spacer1 #5:
Sor je trocha ina vybava, ina emisna trieda. A potom je tam otazka servisu a garancii. A o cene urbanov by sa dalo debatovat..
Reply on: Gryzly65 #1:
Dost lenive oproti comu? Prevodovka nie je magia. Ked je motor lemra, tak to nezachrani.
Reply on: ufo #11:
Evidentne áno, ak sa súťažiaci prihlásili s takouto cenou.
Reply on: S499.1023 #10:
A máš pocit, že tak prudko narástol dopyt po autobusoch alebo klesla ponuka autobusov?
Reply on: ufo #8:
O tom, že cenu reguluje ponuka/dopyt si nepočul?
Reply on: SJT.1 #3:
Su spolahlive vozidla, ktorych sa podari rano vypravit 1 z 10? To uz aj tie talianske hrkalky boli spolahlivejsie, ked ich tri tyzdne po dodani bola odstavena "len" polovica.
Reply on: S499.1023 #6:
Je nejakej komodity na výrobu autobusov nedostatok?
Pri masle je dôvod nedostatok mlieka. Inak EU trpí defláciou, takže rast cien o 36 tis. € za bus nemá opodstatnenie.
Reply on: SJT.1 #3:
Aby sa kryptoteplá kotleba mala nad čím rozčuľovať!
Reply on: Spacer1 #5:
A maslo stálo pred rokom 1,50 evri a teraz tri! To je ale verejný dom!
... ale 12M vozy sa nakúpili za 240000 za kus od SOR, a 2 roky predtým od Iveca za 204000. ?
Reply on: SJT.1 #3:
Lebo Iveco ponukol nizsiu cenu, comprende ? a v Roku 2014 ked sa kupovali Urbino10 Solarisy, tak sa iveco neuchadzalo o zakazku. Nebol este toho času 10m voz v karoserii Urbanway.
Prečo nemohli 10m vozidlá ostať dodávané Solarisom? Tých 10ks je nespoľahlivých, či čo?
zaujimave je, ze U10,5 bude mat o 1 sedadlo viac jak NB12 ?
Zaujímavé parametre. Najmä ma zaujala tá prevodovka - Voithkové 12m sú dosť lenivé pri rozbehu, na zetefové 10,5m som veľmi zvedavý. 🙂