Prečo nefunguje wi-fi v rade 20xx (Názov wi-fi mi ukáže ale nedá sa pripojiť), a v rade 10xx funguje?
Set | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | SOR NBG 12 City | 2990 | 2014 | 2017 | 2018 | 1 |
2. | SOR NB 12 City | 2031 – 2048, 1021 – 1030 | 2017 | 2017 | — | 28 |
Total | 2014 – 2017 | 29 |
Length | 12180 mm |
---|---|
Width | 2550 mm |
Height | 3330 mm (NBG 12)
2900 mm (NB 12) |
Height over air conditioning | 3110 mm (NB 12) |
Wheelbase | 6180 mm |
Doors | 4 |
Number of seats | 29 + 1 (NBG 12)
25 + 1 (NB 12) |
Number of standing places | 54 (NBG 12)
64 (NB 12) |
Design load | 83 + 1 (NBG 12)
89 + 1 (NB 12) |
Weight of unloaded vehicle | 11700 kg (NBG 12)
11090 kg (NB 12) |
Engine | FPT Industrial Cursor 8 F2BFA602F, CNG, Euro 6, plynový radový šesťvalec (NBG 12)
FPT Industrial Tector 7 F4AFE612F, Euro 6, preplňovaný naftový radový šesťvalec s priamym vstrekovaním (NB 12) |
Continuous power output | 213 kW / 2000 rpm (Cursor)
210 kW / 2500 rpm (Tector) |
Piston displacement | 7800 cm3 (Cursor)
6728 cm3 (Tector) |
---|---|
Maximum torque | 1200 Nm / 1200 rpm (Cursor)
1000 Nm / 1250 rpm (Tector) |
Maximum speed | 80 km/h |
Transmission | ZF EcoLife 6 AP 1200B, 6-stupňová automatická s integrovaným retardérom (NBG 12)
ZF EcoLife 6 AP 1000B, 6-stupňová automatická s integrovaným retardérom (NB 12) |
Axles | predná: SOR NB 004, nezávislé zavesenie kolies
zadná: ZF AV 132, hnacia, portálová s dvojitou redukciou (NBG 12) zadná: ZF AV 133, hnacia, portálová s dvojitou redukciou (NB 12) |
Tyres | 285/70 R19,5 (predná náprava)
275/70 R22,5 (zadná náprava) |
Air conditioner | Webasto Cool Top RTC 250 (NB 12) |
Cooling capacity | 25 kW |
Heating capacity | 30 kW |
2990 |
2031 2032 2033 2034 2035 2036 2037 2038 2039 2040 2041 2042 2043 2044 2045 2046 2047 2048 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 |
2031 | vehicle in service: 28 (96.6 %) |
2034 | online: 11 (37.9 %) |
2031 | today in service: 17 (58.6 %) |
2041 | vehicle ot of service (more than 2 weeks): 1 (3.4 %) |
2041 | vehicle ot of service (more than 6 months): 1 (3.4 %) |
2990 | withdrawn vehicle: 1 (3.4 %) |
Viko
A keď uvážime, že 1000 autobusov naraz tu už azda nikdy nebude, dalo by sa tie vozy číslovať bez dupľovania koncového trojčíslia, čím by mohlo odpadnúť to kadejaké doliepanie piatych číslic pri presune.