VehiclesTrolleybuses (Trackless Trolleys) › Škoda 30 Tr SOR


Škoda 30 Tr SOR


Škoda 30 TrDG SOR

Fleet List

SetTypeFleet numbersManufacturedInto ServiceWithdrawnQuantity
1. Škoda 30 Tr SOR 6001 – 6015 2013 – 2014 2014 15
2. Škoda 30 TrDG SOR 6101 2014 2014 1
3. Škoda 30 TrDG SOR 6102 – 6115 2015 2015 14
4. Škoda 30 Tr SOR 6016 – 6035 2015 2015 20
Total: 2013 – 2015   50

Technical Data

Length:12180 mm
Width:2550 mm
Height:3400 mm
Height of floor:360 mm
320 mm (nástupná hrana dverí) / 240 mm (s kneelingom)
Wheelbase:6180 mm
Doors:4
Number of seats:32 + 1 + 2
28 + 1 + 2 (s APU)
Number of standing places:62
32 (s APU)
Design load:94 + 1 + 2
60 + 1 + 2 (s APU)
Weight of unloaded vehicle:10680 kg
12780 kg (s APU)
Gross vehicle weight:17550 kg
17270 kg (s APU)
Motor Control:Škoda Electric SJ 3.1, IGBT-tranzistorový
trakčný menič riadený mikroprocesorom (vstup 600 V DC, výstup 3 x 0-420 V AC/280 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení
Engine:Škoda Electric 4 ML 3444 K/4, trojfázový asynchrónny
APU: KIRSCH APU 100 DIPME - dieselový štvorvalcový motor Iveco NEF N40ENT (Euro 5, 118 kW / 2700 rpm) s elektrickým generátorom PME 250 s nom. výkonom 100 kW / 700 V DC
Continuous power output:160 kW
Number of motors:1
Total power output:160 kW
Maximum speed:65 km/h
Steering wheel:RBL C 500V, s hydraulickým posilňovačom
Axles:predná: SOR, nezávislé zavesenie kolies, lichobežníková konštrukcia
zadná: ZF AV 132, portálová, hnacia
Tyres:285/70 R 19,5 (predná náprava)
275/70 R22,5 (zadná náprava)
Air conditioner:Eberspächer Sütrak AC 515 G2
Cooling capacity:22 kW

Vehicle catalogue

6001 6002 6003 6004 6005 6006 6007 6008 6009 6010 6011 6012 6013 6014 6015
6101
6102 6103 6104 6105 6106 6107 6108 6109 6110 6111 6112 6113 6114 6115
6016 6017 6018 6019 6020 6021 6022 6023 6024 6025 6026 6027 6028 6029 6030 6031 6032 6033 6034 6035

  • Number of vehicles in service: 50 (100%)
  • Number of withdrawn vehicles: 0 (0%)

Legend

6035vehicle in service
6034today in service
6033vehicle ot of service (more than 2 weeks)

Comments

Login: Password:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB).
You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

tbusabustram66094.7.2019 18:24 #30 Re:
Reply on #28 od Peter6607:
To som si hneď potom všimol, že potom sa to zmenilo na 210/1 😂
trolejbus620725.6.2019 14:03 #29 Re:
Reply on #28 od Peter6607:
Včera bola prvá N72 3405 z 210/1, takže odteraz to bude tak?

Druhá vec je, že tá jeho informácia je posledná veta popisu 30Tr už minimálne 2 roky 😂
Peter660725.6.2019 13:40 #28 Re:
Reply on #27 od tbusabustram6609:
Práve ako si to sem napísal, tak to prestalo platiť... 😁
tbusabustram660922.6.2019 19:09 #27 Re:
Jedno vozidlo z linky 210 vykonávalo aj polnočný spoj linky N72 na Dolné hony.- je to 210 / 4
LUK29.1.2019 15:45 #26 Re:
Reply on #25 od johnnyjanko:
Je to tým, kto je konečný dodávateľ a ako si dal schváliť typ. Preto je to Škoda 30 Tr.
johnnyjanko29.1.2019 15:43 #25 Re:
Zaujímalo by ma, prečo tieto trolejbusy nikto nevolá "SOR CITY TNB 12" (prípadne kĺbové "TNB 18"), tak ako to majú napísané na zadnej časti karosérie.

Nie som úplne včerajší, chápem, že karoséria je SOR a výzbroj je Škoda Electric. To je jasné. Ale kto určil, že to je "Škoda z karosériou SOR" a nie "SOR s výzbrojou Škoda"? Napríklad ja vlastním Ford Focus 2. generácie s dieselovým motorom od PSA. Na Slovensku takých jazdia tisíce. V živote nikdy by mi (ani nikomu inému) nenapadlo povedať, že je to vlastne Peugeot s karosériou od Fordu. 🙂

Takže čím to je? Je to tým, že dodávateľom bola Škoda Electric, a nie SOR? Nič iné mi nenapadá...
TomJ10.12.2016 20:30 #24 Re:
Inak je zaujímavé, že vozy s agregátom majú uvádzaný počet stojacich cestujúcich až o 30 menej oproti bežným 30 Tr. Viem, že je to kvôli tomu, aby sa nepreťažili, ale vo voze to nie je nijako vyznačené (napr. viac "žltej podlahy" , kde by sa nemalo stáť). Z pohľadu cestujúceho sa totiž do nich zmestí rovnaký počet stojacich ako do bežnej 30 Tr. Na druhej strane si ale neviem predstaviť, ako chcú narvať dnu 60 stojacich, pokiaľ to nemá vyzerať ako keď robili Guinesov rekord v Mlynskej doline.
Dadino6.10.2015 10:01  +1#23 Re:
Reply on #22 od Ike:
Ktore myslis konkretne? Pretoze okrem prototypov by mali mat vsetky tbusy uzamkynatelne okna. Dokonca už aj 6101 bola spravená s uzamkynatelnymi oknami. 🙂
Ike5.10.2015 20:44  +2#22 Re:
Je to detail, ale všimol som si, že trolejbusy z jednej série nemajú uzamykateľné okná, kým druhé majú 🙂
Luky183.10.2015 13:25 #21 Re:
Reply on #18 od Dadino:
dodavanie/rekonstruovanie oznacovacov
Luky183.9.2015 13:19 #20 Re:
Kratkych trolejbusov 30tr je uz 21
Mike31.8.2015 12:00  +2#19 Re:
Ci je tych klbov zaradenych uz 69 alebo 70, tak ci tak treba pockat na reorganizaciu linkoveho vedenia, alebo minimalne komplexnu zmenu cp, vypravy a ukoncenie rekonstrukcie vozovni.
Lebo dnesny stav je provizorium, ktore snad coskoro skonci..
Dadino31.8.2015 11:44 -2#18 Re:
Reply on #17 od Luky18:
Kvoli akej rekonstrukcii??
Luky1830.8.2015 14:49 -2#17 Re:
kvoli rekonstrukci
Luky1830.8.2015 14:48 -1 +1#16 Re:
Reply on #13 od Petto:
je ich 70 len 6866 je vo vozovni
trolejbus620729.8.2015 23:14  +2#15 Re:
Reply on #14 od Ámos:
viem, poviem len toľko, že tretí pokus bol úspešný, 2x prišlo niečo iné, než malo... ?
Ámos29.8.2015 21:34 #14 Re:
Reply on #11 od trolejbus6207:
vies na aky diel sa caka, ked vravis ze je to vizitka SORu?
Petto29.8.2015 19:17 #13 Re:
Reply on #12 od Luky18:
Stale je to len 69 klbakov, 6866 este nebola vonku
Luky1829.8.2015 18:51 -1#12 Re:
Reply on #10 od Petto:
70 novych trolejbusov je uz zaradenych od 7.8.2015
trolejbus620722.7.2015 22:39 #11 Re:
Reply on #10 od Petto:
je načase, však niektoré sóla pomaly, ale iste prestávajú jazdiť, dnes máme už štyri vozy z pätnástich odstavené viac ako dva týždne 6009-ina čaká viac ako tri mesiace na nejaký náhradný diel, po roku jazdenia je to výsmech alebo skôr vizitka výrobcu(v tomto prípade SOR-u, nie Škodovky) a degeše radšej ani nespomínam ? ? ?