VehiclesBuses › SOR NS 18

SOR NSG 18
SOR NSG 18
SOR NS 18 Diesel
SOR NS 18 Diesel

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. SOR NSG 18 3401 – 3408 2025 8
Total 2025   8

Technical Data

Length 18750 mm
Width 2550 mm
Height 3287 mm (NSG 18)
2995 mm (NS 18 Diesel)
Height of floor 340 mm (320 mm s kneelingom)
Wheelbase 5900 mm a 6750 mm
Doors 4
Number of seats 45 + 1
Number of standing places 82 (5 os./m2)
132 (8 os./m2)
Design load 127 + 1 (5 os./m2)
177 + 1 (8 os./m2)
Weight of unloaded vehicle ~17000 kg
Gross vehicle weight 30000 kg
Engine FPT Industrial Cursor 9 CNG, Euro 6E, plynový radový šesťvalec, kvapalinou chladený, s trojcestným katalyzátorom (NSG 18)
FPT Industrial Cursor 9, Euro 6E, naftový radový šesťvalec, kvapalinou chladený (NS 18 Diesel)
Continuous power output 251 kW / 2000 rpm (NSG 18)
251 kW / 2200 rpm (NS 18 Diesel)
Piston displacement 8709 cm3
Maximum torque 1500 Nm / 1100 rpm (NSG 18)
1400 Nm / 1100 rpm (NS 18 Diesel)
Maximum speed 80 km/h
Transmission ZF EcoLife 6 AP 1620B, 6-stupňová automatická s integrovaným retardérom (NSG 18)
ZF EcoLife 6 AP 1420B, 6-stupňová automatická s integrovaným retardérom (NS 18 Diesel)
Steering wheel RB Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia
Axles predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová, vlečená
zadná: ZF AV 133, portálová, tuhá, hnacia
Tyres 275/70 R 22,5
Air conditioner 2x Eberspächer AC 135
Eberspächer K403-E (kabína vodiča)
Cooling capacity 2 x 35 kW
6 kW (K403-E)

Vehicle catalogue

3401 3402 3403 3404 3405 3406 3407 3408

Legend and statistics

3401vehicle in service: 8 (100 %)

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: juraj76 #128:
Naftaky budu pravdepodbne 35xx , nakolko este maju byt aj dalsie cng
Reply on: juraj76 #128:
Na 90% bude pokračovať číselný rad...
Reply on: Ma178rek #126:
Jednoduchsie tak ako pri 3350, nove vozy nechat v rade a precislovat radsej atyp SMku
Reply on: Viliam22 #125:
Najprv by sa museli objednať ďalšie autobusy (ak naftové nebudú pokračovať 3409, 3410 atď.) a potom o tomto rozmýšľať. Čo ak to skončí len pri tých 8 ks? Alebo je reálne ďalšie kupovanie CNG klbákov?
Reply on: juraj76 #123:
Tak tých 8ks príde v priebehu pár týždňov...
Reply on: Viliam22 #125:
Alebo jej nechajú to číslo a proste vynechajú jedno číslo...
3423 budu musiet neskor precislovat

Zberač mínusiek

Reply on: juraj76 #123:
Áno
To sa už vie, aké čísla autobusy budú mať, hoci tu ešte nie sú?

trolejbus6207

Reply on: Petto #121:
Však sú minimálne o tonu a pol ťažšie ako prvé série, tak by sa patrilo...
Reply on: SolarisUrbino #119:
Nemam rad moc SOR , ale mas pocit za vozidla z 2017-18 praskaju? Ovela menej much bolo na nich ako na takej lowcost verzii z 2010.
Reply on: SolarisUrbino #119:
Mať tvoje problémy a prezidentský plat.. 😄
Chvalabohu že budem už v čase dodania týchto trak... Autobusov, auto na 100%. Lebo pokiaľ je toto pokus zlákať ľudí na autobusy tak ďakujem pekne, to isté čo v 2010-2017 dochádzali NB18ky tak budú teraz chodiť NSka po 20ich sériách. Predpokladam že dopadnú jak NBcky.. praskajuce rámy v točni alebo pod. Muchy.
Reply on: Andrej #117:
Toto nie vždy platí 😉 (aj keď to neštardardné poradie by mali štandardne vyšetrovať ÚVO a OČTK...)
Reply on: Sorka_123 #113:
Takto nefunguje obstarávanie pre dopravu. Najprv sa objedná, a až potom vyrobí.
Reply on: juraj76 #115:
Ak ma pamat neklame . 1ks mal prist skor.
Ako prídu tieto autobusy? Kedže ich je málo, prídu všetky naraz alebo nie?
Reply on: Sorka_123 #113:
Ešte sú v procese výroby, dodané majú byť do konca roku, takže asi začnú jazdiť v priebehu budúceho roka (hádam to nebude trvať tak dlho, ako pri trolejbusoch).
aha uz chapem, oni su vyrobene, len ich este nekupili

Reply on: Petto #111:
to este nieje vyrobene?