Rekonštrukcia trate s výlukou električiek by mala trvať dva mesiace.
Dopravný podnik Bratislava podpísal zmluvu so spoločnosťou TSS Grade na rekonštrukciu električkovej trate v Rači v úseku Detvianska - Záhumenice. Podľa zmluvného harmonogramu rekonštrukčné práce potrvajú 60 dní. Presný termín začiatku prác ešte nebol stanovený, predbežne by mala byť realizovaná v marci-apríli tohto roka pred začiatkom ďalšej etapy modernizácie Karlovesko-dúbravskej radiály. Uvedená spoločnosť sa podieľa aj na prebiehajúcej modernizácii Karlovesko-dúbravskej radiály.
Počas rekonštrukcie bude vylúčená premávka električiek v úseku Detvianska - Komisárky. Linka 3 bude premávať z Petržalky po Detviansku s obojsmernými električkami. Súčasťou prác sú aj rekonštrukcie električkových priecestí Detvianska a Rustaveliho, čo si vyžiada aj presmerovanie liniek 52, 56, 65.
Rekonštrukcia trate v dĺžke 430 m bude stáť 2,310 mil. € bez DPH. V prípade oneskorenia prác môže dopravný podnik udeliť zhotoviteľovi zmluvnú pokutu 500 € za každý deň omeškania.
on-line
L3 Jungmanova - Cintorín Rača (môže ostať rovnaký interval)
L7 Hlavná stanica - Vozovna Krasňany (rovnaký interval)
Taky divný okruh, ale inak mi to nevyšlo
X56
Cintorín Rača (ako 56,65,52) - Nám A. Hlinku - Baronka - Nemecky kult. dom - MiÚ Rača - Závadská - Tbiliska - (určené spoje na Potocnu) - Karpatske námestie - Púchovská - Oc Rača - ŽST RAČA
ŽST RAČA - Oc Rača - Púchovská - Karpatske námestie - (určené spoje z Potocnej) - Tbiliska - Závadská - Cintorín Rača (pred križovatkou s Detvianskou) - Nám A. Hlinku - Baronka - Nemecky kult. dom - MiÚ Rača
ide na zastávku cintorín Rača a pri Jennyv umožniť otáčanie autobusu značkami hádam malé iveco to vytoci (interval 15 min / na potocnu 60 min)
56 Od zastávky Stolárska/Ihriskova zastaví na Trávna a ide smer Oc Rača
52 tiež smerovať k Oc Rača
65 od zastávky Púchovská smerovat k Oc Rača
Takto by Oc Rača získala síce tri linky ale vodiči by mali aspoň sociálku plus neviem ci by to odobril kaufland ale vzhľadom na výdrže na konečných je možné že 52 by bola okružná linka a prestup do X56 by bol možný na Oc Rača a navyše by sa získal prestup už aj z S50/S55 na ŽST Rača