Rekonštrukcia trate s výlukou električiek by mala trvať dva mesiace.
Dopravný podnik Bratislava podpísal zmluvu so spoločnosťou TSS Grade na rekonštrukciu električkovej trate v Rači v úseku Detvianska - Záhumenice. Podľa zmluvného harmonogramu rekonštrukčné práce potrvajú 60 dní. Presný termín začiatku prác ešte nebol stanovený, predbežne by mala byť realizovaná v marci-apríli tohto roka pred začiatkom ďalšej etapy modernizácie Karlovesko-dúbravskej radiály. Uvedená spoločnosť sa podieľa aj na prebiehajúcej modernizácii Karlovesko-dúbravskej radiály.
Počas rekonštrukcie bude vylúčená premávka električiek v úseku Detvianska - Komisárky. Linka 3 bude premávať z Petržalky po Detviansku s obojsmernými električkami. Súčasťou prác sú aj rekonštrukcie električkových priecestí Detvianska a Rustaveliho, čo si vyžiada aj presmerovanie liniek 52, 56, 65.
Rekonštrukcia trate v dĺžke 430 m bude stáť 2,310 mil. € bez DPH. V prípade oneskorenia prác môže dopravný podnik udeliť zhotoviteľovi zmluvnú pokutu 500 € za každý deň omeškania.
Ale už budem ticho aby som nezačal šíriť hejty hneď zo začiatku.
... resp on by to aj zvládol ale na prechod z kabín bude max 2 minúty čo je málo
Na vinohradoch to neotocis (co je inak celkom velka skoda)

IAD na kamennom je zloba.
birch
Zastávka Viedenského typu na tom mieste by efektívne blokovala celý triangel - teoreticky síce nemôže vodič motorového vozidla vojsť do križovatky pokiaľ nemôže ďalej pokračovať v jazde, ale pri tej spleti chodcov a električiek je nereálne, aby skutočne správne odhadol, či kým sa dostane k zastávke nepríde nejaká električka zo Špitálskej. Odmietanie takéhoto riešenia zo strany KDI je tentokrát výnimočne správne, áut tam nie je tak málo.
V rannej špičke je to problém aj pri Blumentáli smerom do centra kvôli priechodom pre chodcov a veľkému počtu spojov MHD (medzi 7 a 8 prichádza na zastávku spoj MHD priemerne každých 52 sekúnd).