Výluka linky 29 v Devínskej Novej Vsi (3rd – 6 Dec 2019)

Zachádzky ku škole nebudú počas vianočných trhov vykonané.

Z dôvodu konania vianočných trhov v Devínskej Novej Vsi linka 29 od 3. decembra do 6. decembra 2018 (utorok - piatok) nebude vykonávať zachádzky cez ulice Hradištná, Na Grbe a Novoveská. Všetky spoje pôjdu priamo po Istrijskej ul., pričom zastavia na zastávke Uhrovecká.

Zastávky Ivana Bukovčana a Na Grbe nebudú v tomto čase obsluhované.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jak44 #12:
Pokiaľ ich večer dotankujú a zaparkujú tak by sa to určite stihlo stiahnuť aj z USB klúča na plánované poradia busov na dané dni pre L29.

Je však pravda , že zmýšlanie je po starom. Pre tri spoje načo...
Nevieme vylepiť CP ani na víkendové výluky pri odstávkach radiál.. tam je tých spojov X násobne viac.



Reply on: S499.1023 #13:
Obávam sa, že zákon nepozná žiadnu mimoriadnosť (iba mimoriadnu zmenu CP, ktorú nariaďuje objednávateľ) a žiadnu dlhodobo plánovanú akciu, iba trvalý CP. Zmenu cestovného poriadku schvaľuje príslušný dopravný správny orgán. Pevne verím, že niekto v zákone neuvidí aj povinnosť začať licenčné konanie vo veci zmeny trasy. Samotnou kategóriou je požiadavka informovať verejnosť 10 dní pred zmenou CP. Ak pripustíme, že toto je zmena CP, potom musíme pripustiť aj byrokratický proces okolo toho.

Zákon 56/2012 Z. z. je zlý a ministerstvo dopravy vie veľmi dobre, prečo nerobí jeho oficiálny výklad. Preto by som moc tému zákonné požiadavky neotváral. Veľmi ľahko by sme mohli prísť k tomu, že ich nespĺňa nikto na Slovensku a zároveň každý. A tiež by mohli priniesť neželanú byrokratizáciu dopravy.

V tomto je zákon 514/2009 Z. z. ďaleko exaktnejší, hoci tiež nie najlepší.
Reply on: 810zssk #8:
Myslím si, že sa nejedná o žiadnu mimoriadnosť ale dlhodobo plánovanú akciu, takže by mali byť dodržané zákonné požiadavky na zverejňovanie CP-
Reply on: 810zssk #10:
Pokiaľ viem, zatiaľ toto neumožňujú (aj keď sa vraj rieši.) Jediný rozdiel oproti starým palubákom je, že dáta sa nahrávajú na USB kľúči.
Reply on: Ike #4:
😮😮
Reply on: Spacer1 #9:
Ak sa nemýlim, vozidlá s novými PP sa aktualizujú automaticky cez wifi vo vozovni. Manuálne nahrávanie sa týka len starých PP. Úplne by teda stačilo prikázať na príslušné poradia vypraviť vozy s novým PP (ktoré tam väčšinou sú tak či tak).
Tak naozaj žijeme už v 21. storočí a toho vylepovania papiera by sme sa mali zbaviť. Potom by sa dali riešiť elektronicky veci promptne. Alebo aj nie, keď sa CP vo vozoch nevedia aktualizovať centrálne, čo je na pováženie.
Reply on: S499.1023 #7:
Nie som si úplne istý či existuje v tomto prípade aj zákonná požiadavka, alebo je to len vec zdravého rozumu.
Reply on: Ike #4:
Óóó, tak v záujme ochrany životného protredia náhle nemusíme ani zákon dodržiavať?
Reply on: Ike #4:
A tie tri spoje môžu štyri dni vedome svojvoľne premávať inak, než je v CP? Nie je tam tak trošku konflikt so zákonom?
Keď už teda zákazník je nula, pre ktorú sa neoplatí niečo robiť (well, potom je ešte ekologickejšie netlačiť mu ani oznam, veď "len pár dní"...)
Reply on: Ike #4:
Papierové CP sú jedna vec, elektronické systémy druhá. Keby som tie palubákové dáta editoval bárs aj v Notepade (čo sa dá), tak by mi tento "kompletný dopravno-plánovací proces" pre 3 spoje trval súhrnne asi 10 minút. Plus nahratie do vozidiel.

Ja neviem čo za geopatogénnu zónu je na Olejkárskej keď tam ani rozumní ľudia nedokážu pochopiť že informačné systémy sú od toho aby informovali, nie aby sa v ních nachádzali nezmysly nezodpovedajúce realite. Fun fact: Nerobí sa to pre nás troch čo čítame imhd, robí sa to práve pre ľudí čo ho nečítajú, ale otvoria si plánovač cesty a celkom prirodzene očakávajú že výsledok ktorý v ňom nájdu bude zodpovedať realite. Ak DPB zlyhá ešte predtým ako nastúpia do autobusu, tak do budúcna môžu pri rečiach o podpore MHD akurát tak zdvihnúť prostredník.

Naďalej platí moja ponuka, že som po rokoch ochotný poskytnúť DPB ďalší dar, tento krát na vyslanie malej skupiny jeho zamestnancov na poznávací zájazd do Brna. Resp. v tomto prípade by stačilo možno Vám zaplatiť jednu licenciu na CG Transit a tam si môžete celý rok pozerať že výluky sa dajú riešiť civilizovane a napr. ako počas maratónu ktorý na pol dňa rozhasil pomaly polovicu brnenskej MHD bol "iniciovaný kompletný dopravno-plánovací proces" a v elektronických systémoch som mal kompletné výlukové CP. Opakujem, poldenná výluka dotýkajúca sa asi polovice liniek v meste. A spravilo sa to.
Rozumiem tomu dobre, že kvôli dvom spojom v jednom smere a jednému spoju v druhom smere sa má inciovať kompletný dopravno-plánovací proces, ktorý vyvrcholí vylepením papierových cestovných poriadkov na tri dni namiesto prípravy podstatnejších vecí v súvislosti s Vianocami a spustením trate do KV? Životné prostredie nás vôbec nezaujíma a natlačíme kvantá papiera? Hlavne aby boli spokojní 3 ľudia, z ktorých 3 sú diskutujúci na imhd.sk, ktorých sa zmena ani nedotkne, lebo linku, resp. dotknuté zastávky nevyužívajú?

Reply on: Spacer1 #2:
Čo sa dá na tom chápať? Že sa niekomu nechce to nahrať do nejakých dvadsiatich autobusov, ktoré by počas týchto dní jazdili prednostne na tejto linke?

A akú výhovorku má zodpovedný na to, že to nieje ani na internetoch. A najskôr ani na zastávkach – tam to chodí tiež vylepovať ten niekto kto má spracovať výlukové CP? A netreba na zastávky aj tak vylepiť informáciu o výluke čiže aj tak tam niekto musí ísť a mohol by vylepiť už aj tie cestovné poriadky?

Len to by ich musel niekto spracovať. Je fascinujúce ako sa tu dlhodobo toleruje v podniku to, že zodpovedný úplne dlabe na výlukové cestovné poriadky. #lebosamutonapardnineoplati
Reply on: 810zssk #1:
Ak to chodí niekto manuálne nahrávať do každého autobusu, tak to chápem. 🙂
Do CP tradične nezapracované, náročná úloha upraviť tri spoje zrejme presahuje úroveň záujmu v DPB...