Posilnenie premávky linky 144 (from 16th Mar 2019)
  • This is an archived page. Current information can be found in left menu.

Od soboty bude autobus na Kamzík premávať každých 15 minút.

Od 16. marca 2019 bude rekreačná linka 144 premávajúca z Koliby na Kamzík premávať v intervale 15 minút, čím sa na Kolibe zabezpečí nadväznosť na každý spoj trolejbusovej linky 203.

Pripomíname, že v smere na Kamzík linka 144 zastavuje aj na zastávke Koliba, parkovisko pri reštaurácii za križovatkou Cesty na Kamzík a Brečtanovej ulice.


14th Mar 2019
-mhd-

Comments

Login: Password:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB).
You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

david128.3.2019 13:22 #35 Re:
Reply on #31 od Petto:
Petto bavili sme sa o L144 . Tam je teraz kolotoč..
810zssk28.3.2019 13:16 #34 Re:
Reply on #33 od 810zssk:
V tomto clanku myslim: https://imhd.sk/ba/doc/sk/18351/Rekreacna-doprava-Devin-Kamzik-Zelezna-studnicka
810zssk28.3.2019 13:15 #33 Re:
Reply on #32 od IBBI:
Ano, ako sa uvadza v clanku je to kvoli neochote objednavatela byt flexibilny. Tak namiesto 15 minutoveho intervalu mame 30 minutovy so zdvojenymi odchodmi. O hodinovej diere par krat za den ani nehovorim.

Aby nahodou niekto kto sa rozhodol dat sancu MHD nebol spokojny a nabuduce si dva krat rozmyslel ci spravi taku hlupost.
IBBI28.3.2019 13:13 #32 Re:
V sobotu 23.3. jazdili na Zeleznu/Kacin 2 elektrobusy za sebou (doslova v tesnom zavese) miesto klbaku zrejme.
Petto28.3.2019 13:07 #31 Re:
Reply on #30 od david1:
Teraz budu castejsie pauzy, 5. poradie bude striedac s vozidlom, ktory by mal robit dobijacie prestavky a aj zakonne prestavky pre sofera.
david128.3.2019 12:58 #30 Re:
Reply on #23 od 810zssk:
To je pri ideálnej premávke čo tam často cez víkend nie je a neurobí obrat za 10 min.

Celkovo je táto služba na prd z pohladu vodiča. Krúti sa tam stále dookola okrem prestávok..
Pauza tak na cigu alebo rýchlu potrebu..
Mike28.3.2019 12:44 #29 Re:
Reply on #28 od 810zssk:
15 minút tam bol dávnejšie.
810zssk28.3.2019 12:41 #28 Re:
Dakujem. Bol som v tom ze tam byvalo 15 minut. Potom je to masivne zlepsenie v kazdom ohlade a takto to ma vyzerat 🙂
Petto28.3.2019 12:06 #27 Re:
Reply on #25 od 810zssk:
3x klb je 3x 110 tj kapacita 330/hodinu, teraz bude 6x solo to je 6x70 = 420/hodinu cize kazdopadne zlepsenie 🙂
Mike28.3.2019 11:46 #26 Re:
Reply on #25 od 810zssk:
Posledných pár sezón tam bol interval 20 min - teda 3x kĺb za hodinu.
810zssk28.3.2019 11:43 #25 Re:
Reply on #24 od Petto:
Takze namiesto 4 klbakov za hodinu bude 6 sol za hodinu? No som zvedavy ako to kapacitne klapne, kazdopadne je fajn ze ten interval sa podstatne zlepsi.

Je ale chore ze sa caka na nejaky formalny datum, hoci je zrejme ze dopyt je uz teraz.
Petto28.3.2019 10:15 #24 Re:
Reply on #20 od 810zssk:
Elektrická L43 uz bude v aprile aj cez vikendy, niekto pisal na dispecerovi uz o tom. Udajne 10min interval, t.j. kazdych 20minut spoj na Kacin a Lesopark
810zssk28.3.2019 10:11  +1#23 Re:
Reply on #22 od david1:
Aky pripoj mi zdrhne na Kamziku? Lanovka?😁 Na Kolibe je prestupny cas 144>203 sedem minut (ale 144 ma dalsiu jazdu po 5 minutach). Takze do tych 5 minut by sa mohlo na 203 cakat a stale sa stihnut vratit k najblizsiemu odchodu 203.
david128.3.2019 8:35 #22 Re:
Reply on #20 od 810zssk:
Prestup na L144 je rovnaký ako pri L41.
Tu počkáš zmeškaný trolík a na druhom konci ti zdrhne prípoj... Nikdy to nebude ideálne. Jediná výhoda je teraz ten 15 min. int. Čakať na ďalší 30 min. by bolo trocha moc.





Adam327.3.2019 20:03 #21 Re:
Reply on #18 od Trolley:
Vcelin je na Bielom krizi https://www.google.com/maps/search/vcelin/@48.2478249,17.1445411,1726m/data=!3m1!1e3

Dubravksa hlavica je najvysie miesto pokial chodia auta do lesa v Dubravke kedze vysie je zavora.
https://www.google.com/maps/@48.1841956,17.0150965,213m/data=!3m1!1e3
810zssk27.3.2019 17:52 #20 Re:
Reply on #17 od Max:
Zrovna pri tej Ceste mladeze to nevidim tak vyznamne, tam nie je nejaka potreba aby 212 jazdila priamo na Zel. studienku, kedze 43 vedie do uzla Patronka kde je prestup na milion dalsich smerov a priamy spoj by vyuzilo minimum ludi. Tahat droty do lesa kvoli linke co cez tyzden chodi raz za hodinu (co by inak tiez nebolo zle zmenit) mi pride ako sotousovina. Len by to chcelo elektrobusy aby 43 aj cez letne vikendy mohla byt elektricka.

Kamzik je iny pripad kedze tam je utilitarny prestup v strede nicoho.
810zssk27.3.2019 17:48  +1#19 Re:
Reply on #15 od Max:
Necakajuca 144 je strasny fail, kedze ta linka existuje prakticky len na to aby vozila ludi od trolejbusu hore. Zial toto velmi detailne odraza mentalitu podniku 😞 Pritom by stacilo tak malo, to je fakt len otazka vole.

Kazdopadne vyhladovo by 203 urcite mala byt parcialna, s tym ze by sa predlzila na oboch koncoch jednak na Drotarsku a jednak na Kamzik.
Trolley27.3.2019 17:40 #18 Re:
Reply on #12 od gejza:
V ktorých miestach je Včelín a Dúbravská Hlavica?
Max26.3.2019 10:03 #17 Re:
Reply on #16 od Petto:
Samozrejme nehovorím, že by to mal byť projekt s najvyššou prioritou, ale zato relatívne bez problémov realizovateľný (nakresliť projekt) a uchádzať sa o čerpanie fondov v rámci ekologizácie MHD.
Cieľom by malo byť, aby čo najviac ľudí využívalo na cesty do prírody MHD miesto svojich áut. + by mohla byť ako motivácia cez víkendy premávka MHD v lesoparku bezplatná.
Petto26.3.2019 9:49 #16 Re:
Reply on #15 od Max:
Zatrolejovanie Cesty Mladeze cez EU fondy je ten posledny projekt na ktory treba EU fondy v BA. Prestup z 203 na 144 je tiez riaden "balkan" ako vravis. Keby mame parcialy,tak dam vikendovu kyvadlovku Central (Jelacicova) - Racko - Koliba - Kamzik a mali by IADckari aspon P+R na s spojom. No parcialom sa stale mesto vyhyba, akokeby to bol mor. A BA ide dokonca nakupovat cez EU fondy dieslaky busy 💀 .