Ja som si už začínal myslieť, že sa na L12 vracajú Karosy (akože 1. lastovička). ?
337 na L4 šla o 11.17 na poruchu, po tom čo ráno jej "buchlo" osvetlenie (niektorý neón nevydržal, nasledovaný dobrým smradom) a zároveň odišla do večných lovíšť aj príslušná poistka. Vodič ráno svietil do salónu iba núdzovým osvetlením umiestneným pri dverách.
Nepochopil som síce prečo a na čo, ale vyšlo nariadenie, podľa ktorého má byť na L 12 povinne nasadzovaná jedna krátka plynová Karosa... tuším do služby 12041-42
Určite to bude mať nejakú logiku ?
Áno, 6410 bol na L19, potvrdzujem to, tiež som ho videl. Mal čierne tabule a linku mal napísanú s kriedou. Na Námestí osloboditeľov (smer Mlyn) mal problém, pretože nevedel, pri ktorom nástupišti má zastaviť. Bolo to teda "prírodný úkaz".
Dnes dopoludnia sa do jedného spoja 15-ky pri Laborci NEVOŠLI všetci cestujúci. Hlavne, že na 13-ke je každý deň SU15, veď toooľko ľudí chodí ku bani... (dnes popoludní na NMM 3501 s 1 cestujúcim) ?
Škoda, že som nemal čas ísť sa pozrieť k starej nemocnici, ako sa tam dopoludnia (ne)nastupovalo do 16-ky či 30-ky...
Možné dôvody: Odišlo dobíjanie, zálohy vyťažené a pokus dôjť aspoň na konečnú... ale ľahšie by bolo vysáčkovať cestujúcich...
Ináč by to mohla byť už iba diagnóza... ?
Nebonzujem a tak nepíšem číslo voza 64.. a ani linku L1. , ale jazdiť teraz večer a mať vo vozidle za jazdy zhastnuté svetlá, tak to je sila... ? A zapínať ich iba na zastávke... ?
Diggi