Sa mi zda ze 3512 a 3518 casto robia trhane sluzby {hlavne L53}. To ich beru vodici z ikarusov?
Re #9469 Vyvolený: 6412 este jazdi, 5202 je bonus pre kosice
to je dlhoročný problém, L71tka ide z KVPčka a to je hustejšie osídlené ako Myslava a tak už priamo na sídlisku dochádza k zdržaniu vozidiel /výstup nástup cestujúcich to chvíľku trvá a už nechytá jeden semafór, potom druhý a hneď máš meškanie/... L72jka to má jednoduchšie, menej cestujúcich po NO a nemá také dlhé prestoje na zastávkch ako L71tka...
Re #9308 redburger: no to veru majú, rýchlosť je žiaľ 50km/h (kríženia 15km/h) a radšej ďalej ani nepíšem, lebo ma klepne... ?
Re #9334 trolej1020: očom to tu píšeš Prečo by vodič Abusu nemohol brigádovať na Tbuse. Joj, nechci ma nahnevať... ?
Fraška na pokračovanie - zastávka Kalinovská, čas 16.30, v smere od Mieru šli v priebehu 1 minúty v poradí 18+71+55+72...
Ak uvážim, že z Mieru sa na Furču dá dostať 4 linkami, z ktorých každá ma 20' interval, a často idú všetky 4 naraz...
Len dodám pre neznalých, že odchody liniek 71 a 72 sú podľa CP ideálne skoordinované, čo bol jeden z hlavných argumentov pri rušení L70...
Ale dám aj dačo pozitivne. Včera si to jedna podvečerná 32-ka vybehla z Palackého k Laborcu za neuveriteľných 5 minút! A to bol plný voz a stál na všetkých zastávkach!
06031: 400+401 (okrem čelnej všetko papierové tabule. To je hanba. Čo z toho vyplýva ? - Nech žije BUSEčko ?
57015: 5202 (...žeby 6412 už vyradili ? ) ?
Vyvolený