- o 12:13 sa na Furči míňali 1011 (L71), ktorá išla prázdna dole a 6267, ktorá išla hore na Lingov z garáže ( iba v predu mala cieľ linky 71) - o 12:17 odišla z Lingova 6267 namiesto 1011 (neviem kde si prehodili cestujúcich, lebo o 13:50 prišla na Lingov už 1011 - od KVPčka :-))
- na autobusoch na zadnom skle sa objavuje (je nalepená) reklama - dosť nevkusne to pôsobí
Áno, nie sú totiž prepojené zbernicou. Zatiaľ... Týka sa to jedinej súpravy T3 s BUSE, #361+414 a troch súprav T6, #608+609, 622+623 a 628+629. Iné dvojičky s BUSE nemáme.
Takže ako som sa dnes dozvedel, k nehode došlo údajne po tom, ako na smer voľno prechádzala uvedená T3 súbežne s KT8 na L5 a s auto sa čelne stretlo s T3 po tom, ako sa náhle objavilo spoza KT8. Vodič pravdepodobne prehladol červenú vo svojom smere a mysliac si, že má zelenú a že KT8 už prešlo na stop, si to švihol rovno po tom, ako prešla.
Tak v tej električke musel sedieť buď slepý vodič alebo to urobil úmyselne, aby demonštroval svoju silu. Keď ide električka v smere od krajského súdu, tak pri odbočovaní áut v smere N.O.-Rastislavova je ich už z diaľky vidieť, takže som presvedčený, že vodič električky mohol zrážke zabrániť.
536 pri jazde z "A" kabiny (t.č. opačne, pretože v bežnej premávke sa jazdí z "B" kabíny) zasa celý čas svietia smerovky na ľavej časti. Nechápem vodiča, prečo nejde na výmenu vozidla alebo si o ňu nezažiada.
vcera na RA5 o 12 50 siel 6284. ale 5 minut za nim isiel 4304 -tiez RA5 no pri nadchode si nevsimol dvoch ludi stojacich na zastavke. no na poslednu chvilu urobil asi 5metrovy smyk na kamienkoch [podotykam ze to bol Ikarus 435] a otvoril ZADNE dvere. odhadoval som ze siel asi 50tkou
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=16.2.2004/42696K