L5 - D38 - klasika 525 a 536
Nodes: Domovská linka 512 bola roky placatá L3, takže chytanie čeľustí postačovalo. To hrkanie plechov spôsobuje/ú podvozok/ky, ktoré by chcelo doštelovať. 531 má celkovo zlé jazdné vlastnosti. Pre vodiča sú dôležitým kritériom napr. sedadlo, ľahkosť našlapovania pedálov, akcelerácia, poruchovosť a pod. Predtým vodiči hovorili v najhoršom o 517, ale tá už je N-ková, teraz počúvam o 531.
Nodes: Domovská linka 512 bola roky placatá L3, takže chytanie čeľustí postačovalo. To hrkanie plechov spôsobuje/ú podvozok/ky, ktoré by chcelo doštelovať. 531 má celkovo zlé jazdné vlastnosti. Pre vodiča sú dôležitým kritériom napr. sedadlo, ľahkosť našlapovania pedálov, akcelerácia, poruchovosť a pod. Predtým vodiči hovorili v najhoršom o 517, ale tá už je N-ková, teraz počúvam o 531.
Sarko
5101 práve stojí na zastávke Spoločenský pavilón, v smere na kruhový objazd, došiel sem z umyvárky a vodič si ho ešte dolešťuje :o)