Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 5 #829:
6270 na L18 som dnes videl a bola dosť plná

ol.....3001: dnes 3002 na L31 🙂
L55 - 6291, 6292, 6299, 6415, 6247
L15 - 5003, 5221, 5222, 5238

a zlatý klinec programu... 6270 na L18
vozidlo špeciálne upravené pre telesne postihnutých, v ktorom je len zopár sedadiel, a takmer žiadne držadlá dávať na L18...
cestujúci sú povinní sa za jazdy držať, ale tam nieto čoho...
Reply on: Dopravák #827:
nevies co je 3001 a 3003
2.2.2004 (pondelok)

L71 - 1002, 1007, 1010, 1011, 1016, 5230/1018, 1003z

L72 - 1001, 1005, 1006, 1015, 1019, 1020

L70 - dnes nepremáva

1005 - nemá vzadu číslo a cieľ linky

1018 vyšiel o 13:00 z Garáže a nahradil 5230 ( o 13.10 Garáže z Lingova)


Troleje dnes odchádzajú z Lingova s meškaním 1002 - 5min, 1016 - 3min, 1019 - 2 min atď (aj na L18 4306 mal meškanie 7min)

1011 - namá žiadne nalepené reklamy
myslim,ze 3003 huci velmi dobre.mne sa to paci.a 3001 dobre prehadzuje rych.musite uznat!
Reply on: karosak #824:
ja.
Je tam niekto ?
L5 - D31 - 525 a 536
Reply on: tbus #805:
Vcera som isiel 3001tkou, nielen ze jej vrzgal enormne klb, ale aj motor zacal divne hucat /zeby DP sa navracal s udrzbou do 80tyvh rokov?/. Naviac ako obvykle "studeny spoj" 😉
Reply on: Dopravák #819:
Sorry 😛
L72 - 5208 /poobede namiesto 2001
2ALL: Toto je dispečérske fórum!!! Diskusia prebieha vedľa 🙂
Reply on: Sarko #813:
Áno, podľa toho, čo posudzujeme. Ja som vo svojom hlásení posudzoval iba hlas, nie to, čo hlas oznamuje, či technické záležitosti hlásenia.
Ak berieme do úvahy využiteľnosť hlásenia, tak by som povedal, že na prvom mieste je Praha, Olomouc a Ostrava - okrem názvov zastávok sa hlási druh zastávky, výlukové trasy, odklony, rôzne iné doplňujúce hlásenia, v prípade Prahy a Ostravy prestupy na metro, či medzi linkami. Vnútorný displej zobrazuje čas, pásmo, číslo linky, cieľovú zastávku, nasledujúcu zastávku, významné nácestné zastávky, prípadne prestupy. Na druhé miesto by som zaradil Brno, ktoré má väčšinu z týchto funkcií (vnútorný displej nezobrazuje nácestné zastávky). Z týchto miest však hlásenie zastávok je štandardom pokiaľ viem len v Prahe a hádam aj v Olomouci. Ak sa nemýlim (opravte ma, ak sa mýlim), v Brne a Ostrave nehlásia všetky vozidlá.
Na Slovensku by som asi z hľadiska funkčnosti zaradil na prvé miesto Prešov a Žilinu - okrem názvu zastávky sa hlási druh zastávky, odklony, rôzne iné doplňujúce hlásenia. I keď zatiaľ vo väčšej miere chýbajú vnútorné displeje, informácie o čase je vo všetkých vozidlách. V oboch mestách je hlásenie štandardom, hlási sa vo všetkých vozidlách.
Až za týmito mestami nasledujú Košice - hlásia sa názvy zastávok + vnútorné displeje informujú o čísle linky, cieli, nasledujúcej zastávke, čase, pásme. Systémom nie sú vybavené všetky vozidlá.
V Bratislave je stále zobrazenie času a v časti vozidiel vizuálne hlásenie zastávok (vnútorné displeje, čas, pásmo, linka, cieľ, nasledujúca zastávka). Akustické hlásenie takmer neexistuje.
Na choste je Bystrica, časť vozidiel má vnútorné displeje (čas, pásmo, nasledujúca zastávka), niektoré aj akusticky hlásia.

Toľko môj pohľad.
5229-L22, 3001, 3003-L11
LR- 604, 606 a 627 (46-01, 46-02, 46-03)
L6- 364, 400, 407 a 417
Reply on: Sarko #812:
Ja si spominam, este minuleho roku, pri poslednych dverach na 331tke, tam rastol pekny chmel. Kto vie? 😉
L5 - D30 - 535 a 536 (no konečne zmena, už som myslel, že sa na výpravu L5 vykašlem 🙂 )
Reply on: Vladimír #810:

Súhlasil by som, až na to bratislavské hlásenie, ktoré sa mi zdá málo výrazné. Začali sme však posudzovať samotný hlas, nie súbor detailov, takže samotný hlas by som neposudzoval podľa kvality a profesionality. Prešovské hlásenie je zvukovo azda najmenej vhodné, ale že to hlási samotný riaditeľ podniku, má čo do seba. Pri mojom sluchu jednoznačne najlepšie a najzrozumiteľnejšie počujem košické hlásenie (pozor, neposudzujem intenzitu hlasitosti, ale zrozumiteľnosť). Prešovské je príliš hlboké a bratislavské akoby v jednej tónine.
Reply on: eMareq #811:

Nie, to len vytiahli 331 a istý čas stála pred halou GO. Zrejme s ňou mali nejaké plány alebo čerpali len nejaké zvyšky ND a teraz je znova na pôvodnom mieste, len sú medzi sebou poprehadzované.
~> Ozaj a s 331tkou a 12tkou sa stalo co (rozobrate/zosrotovane)? Vsimol som si, ze posledne co stoji na odstavnej kolaji je 234ka.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.