Reply on: Irisb #5487:
Este reakcia na vcerajsok. Nikdy som netvrdil, ze Solarisy su nahradou Ikarusov ! To je absolutny blud a asi vsetci normalne zmyslajuci sa zhodneme na tom, ze Ikarusy 280 su kapacitne daleko vyhovujucejsie ako Solarisy U15. Ale ja som sa tu stazoval na to, ze vsetko jazdi z Tahanoviec - niekde, takze snad vsetky momentalne este jazdiace Ikarusy tadeto denne prejdu a uz som spominal preco to ludom (vratane mna) vadi - okna, motor atd. Mne by bolo najlepsie keby tie Ikarusy pustili dolu kopcom do nejakeho najblizsieho "jarku" (trochu tvrde slova, na to co Ik280 znamenalo kedysi, ale dnes je to len jazdiaca kopa niecoho co neviem ani pomenovat) a dali nam sem dlhe Karosy. Vtedy by som bol spokojny. TOTAL : Ik280 nie, Solaris nie, Karosa ÁNO !

qwerťačik
Raz som sa rozprával s jedným vodičom, čo často behá s KT8D5R.N2 a povedal, že od cca mája 2004 ešte len raz nakladal istého invalida a ten si to telefonicky vybavil s DPMK, čiže vodič presne vedel, kedy a kde ho bude invalid čakať takže ho v pohode naložil a na danej zastávke vyložil. Tým som chcel povedať, že by mohli NP KT - čka behať na objednávku ako taxik a nemuseli by behať celý deň zbytočne na L7 a L9. Možno by stačila jedna služba a vodič by sedel vo vozovni ako napr. bývala trhaná záloha 43035. Ale aj v tom by bol háčik, lebo by išla na odchod inej služby a tamten vodič by kde odstavil aj so svojou brikou ? asi je to teraz tak dobre, ale lepšie by bolo, keby bolo NP KT na každej linke aspoň jedno.
? ? ? ?